וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה הוליוודית: שון פן ושרליז ת'רון נפרדו

שירות וואלה! סלבס

18.6.2015 / 10:32

הו לא, שנה וחצי של זוגיות מעוררת קנאה ככל הנראה הסתיימה בפיצול של אחד הזוגות הנוצצים בהוליווד. על פי הדיווחים, השחקנים שון פן ושרליז ת'רון החליטו לבטל את האירוסים. וואלה! סלבס דמעה

שון פן, שרליז ת'רון. Gettyimages, עיבוד תמונה
כבר לא. שון פן ושרליז ת'רון/עיבוד תמונה, Gettyimages

הוליווד אף פעם לא מפסיקה לייצר דרמות, אך הפעם מדובר בכזאת שכוללת זוג שחקנים נאה במיוחד - שון פן ושרליז ת'רון - שהעולם הופתע לגלות שמנהלים זוגיות ומופתע אפילו יותר לגלות שהאהבה נגמרה. על פי דיווחי הצהובונים בארצות הברית, השניים החליטו לסיים את הקשר בן השנה וחצי, שאף הוביל לאירוסים (שלא אושרו באופן רשמי). זאת, לאחר שבילו יחד כמה שבועות באירופה.


עוד סיפורי סלבס:
OMG, אלכסה דול החליטה על הסבת מקצוע?
נחשף: תאריך החתונה של בר רפאלי
קניה ווסט עושה בושות בדיסנילנד

שון פן, שרליז ת'רון. GettyImages
לפני כחודש, נאהבים ונעימים. שרליז' תרון ושון פן/GettyImages

פן בן ה-54 ות'רון בת ה-39, ניסו להסתיר את הזוגיות הפוטוגנית שלהם מאז חופשת חג המולד המשותפת שהפכה אותם לזוגי זוג רשמי בדצמבר 2013. צמד זוכי האוסקר, נראו לאחרונה בפסטיבל קאן בחודש שעבר, כשהם פוסעים על השטיח האדום מאושרים ומחייכים כרגיל - על תקן מאורסים מרוגשים. עם זאת כששבו בחזרה ללוס אנג'לס, כך על פי הדיווחים, ת'רון היא זו שהחליטה לחתוך את הקשר היפה לעיניים.

מפתיע, לאור העובדה כי רק לפני כחודשיים, ת'רון הבלונדינית נשמעה אחרת לחלוטין, כשאמרה בראיון שהיא "בחורה בת מזל, הרבה מזל", בגלל שלדבריה בן הזוג שלה דאז "כל כך לוהט". למרות שהשניים הכירו כמעט שני עשורים לפני שהפכו לפאוור קאפל נוצץ, פן ות'רון שמרו על קשר כידידים קרובים - כלומר, עד לפני כמעט שנתיים, אז הגיע הזמן שיהפכו לנאהבים.

מפרץ האהבה

שרליז ושון מתלטפים בחוף

לכתבה המלאה
שרליז ת'רון, שון פן. dailymail.co.uk, צילום מסך
פן ות'רון לא מזמן. כשעוד היו מאוהבים/צילום מסך, dailymail.co.uk

פן, שהיה נשוי בעבר למדונה ולשחקנית רובין רייט (אבל התחמם גם עם סקרלט ג'והנסון ושלל נשים נאות אחרות), חגג יחד עם ת'רון בשלל הזדמנויות פוטוגניות בשנים האחרונות. העובדה שהגברת השווה מדרום אפריקה צעירה ממנו ב-15 שנים, לא הפריעה לפן להתאהב בבלונדינית שמתפקדת גם כאם חד הורית לילד.


הורידו את הדגל לחצי התורן, וואלה! סלבס נפרדה לאחרונה משני קילו.


רכלו על הפרידה קורעת הלב של שון פן ושרליז ת'רון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully