וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי ועפר שכטר חוזרים לשתף פעולה

10.6.2015 / 0:12

התגעגעתם לצמד הכי בלונדיני בישראל? רגע לפני שתהפוך לאמא לוהטת, עדי הימלבלוי נמצאת במגעים מתקדמים לשחק במחזמר "פיטר פן" את דמותה של וונדי יחד עם הפרטנר הקבוע שלה עפר שכטר שיכנס לטייץ של הילד שלא רוצה להתבגר. וואלה! סלבס לעולם לא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי ארץ לעולם לא, אני עומדת לבקר. עדי הימלבלוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

התגעגעתם לצמד הכי בלונדיני בתעשייה המקומית? לא לעוד הרבה זמן. אחרי ששיתפו פעולה במשך שנים רבות על המסך ומחוצה לו, עדי הימלבלוי ועפר שכטר חוזרים לשתף פעולה במחזמר חדש לחנוכה.

כן, הצמד הפוטוגני שכבר הספיק לחלוק מסך בסדרת הקאלט "האלופה" ובטלנובלה "אניגמה", ואף חלקו במה במחזמר "101 כלבים דלמטים" - נמצאים בימים אלו במשא ומתן מתקדם במטרה לעשות את הקאמבק הגדול יחדיו לבימות החג, במחזמר ותיק ואהוב שחוזר לבמה בעיבוד חדש.



רוצים עוד חדשות נוצצות?
אנה ארונוב ודודי חסון נפרדו
ההפתעה המטורפת שקים קרדשיאן ערכה לקניה ווסט
וובה לזרוביץ' התחתן, אלה הגיעה לפרגן

עפר שכטר, עדי הימלבלוי. ספק" אביב חופי, ניר פקין,
אנחנו לא רוצים להתבגר! עדי הימלבלוי ועפר שכטר/ספק" אביב חופי, ניר פקין

אם הכל יילך כשורה ולא יהיו שינוים של הרגע האחרון, המילבלוי ושכטר יכנסו לנעליהם של וונדי ופיטר פן במחזמר הנודע שמספר על הילד שלא רוצה לגדול (כמה ראוי לתפקיד) והמסע שלו נגד קפטן הוק. כזכור, זו לא הפעם הראשונה של שכטר בנעליו של הילד המפורסם - לפני 11 שנה שיחק בהפקה לצידה של מיכל ינאי. נראה לכם שהטייץ הירוק עדיין עולה עליו?


להימלבלוי, שנמצאת בימים אלו בחודש התשיעי להריונה, זו עומדת להיות אחת העבודות הראשונות אליהן תחזור אחרי חופשת הלידה במידה והחוזה המתגבש בימים אלו, יחתם. עדי תגלם את דמותה של וונדי שמלבד ינאי ורוני דלומי גילמה אותה גם חני נחמיאס בהפקה המיתולוגית עם חנוך רוזן,ותחליף את השחקנית נעה גורן ("שיער") שמגלמת כיום את וונדי בהפקה שעלתה לפני מספר ימים על בימות התיאטרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עדי הימלבלוי, עפר שכטר. אביב חופי
רגע, אז מי יעשה בייביסיטר מאחורי הקלעים/אביב חופי

אל קאסט ההפקה, שיצאה לדרך כבר בימים אלו בבימויו של ירון כפכפי ברלינר הפקות ומסתובבת ברחבי הארץ, עומדים להכנס שחקנים נוספים לקראת חנוכה, ובין השמות שכרגע עולים בהפקה של תיאטרון מופע וברק כרטיסים, נמצא גם כוכב "הפיג'מות" עודד פז שמסתמן להכנס לנעליו של סמי עוזרו של קפטן הוק.


וואלה! סלבס נבחנת בימים אלו לתפקיד בהפקת חנוכה בתור הפלולה של המכשפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה היה נראה בפעם שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully