וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב ודודי חסון נפרדו

9.6.2015 / 14:55

חודשיים אחרי שכולם בירכו אותם על הזוגיות החדשה שלהם - אנה ארונוב והצלם הפרטי שלה, החליטו לשים סוף למערכת היחסים הפוטוגנית ולהיפרד לשלום. וואלה! סלבס עושה ביוש

אנה ארונוב. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
זוכרת שהיינו מסתובבים פה? אנה ארונוב ודודי חסון/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

הודעה משמחת לגברברי ישראל באשר הם: אנה ארונוב פנויה. שוב, בפעם המי יודע כמה. כן, אחת הרווקות הכי לוהטות בביצה המקומית חוזרת לשוק הפנויים-פנויות, זאת לאחר שהיא ובן הזוג האחרון שלה, דודי חסון, החליטו להיפרד כידידים.

לוואלה! סלבס נודע כי הצמד הפוטוגני, שניהל בחודשיים האחרונים זוגיות דביקה אך רחוקה מעין הפפראצי, החליטו שעם כל הכבוד לאהבה הסוערת ביניהם - הם מעדיפים למצוא מישהו אחר שירטיט את ליבם.


רוצים עוד רכילות?
ההפתעה שקים קרדשיאן הכינה לקניה ווסט
וובה לזרוביץ' התחתן, אלה הגיעה לפרגן

אנה ארונוב. יגל בר קמא, מערכת וואלה! NEWS
אז זהו, שכבר לא!/מערכת וואלה! NEWS, יגל בר קמא

"כל מי שהיה בסביבתם האמין שזה קשר שימשך לאורך זמן", סיפרה מקורבת לשניים, "אך בזמן האחרון, הם בעצמם הבינו שזה לא ממש עובד ביניהם וכי הקשר עתיד להיגמר בקרוב", סיפרה החברה.

רק לפני כשבוע, פרסמה וואלה! סלבס תמונות ראשונות של השניים שיצאו לטיול רומנטי ברחבי תל אביב, אך כעת היא נאלצת לספר לכם על הפרידה העצובה. הרקדנית המוכשרת, שהיא האקסית המיתולוגית של איתי תורג'מן, סיפרה בחודשים האחרונים באופן גלוי על החיפוש שלה אחרי אהבה חדשה.

בקיץ שעבר, ניסתה את איש העסקים דן מירביס בתור בויפרנד, אך כפי שוואלה! סלבס גילתה לכם - הזוגיות הסתיימה עם בוא הסתיו. כעת, היא שוב מחפשת אהבה. בהצלחה.

מסוכנות ADD המייצגת את ארונוב נמסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה לאחר שגילתה שהוא זה שגומר לה את האוכל במקרר מדי לילה.


רכלו על הפרידה של אנה ארונוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully