וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאונרדו דיקפריו הכניס את ריהאנה להריון"? הכוכב תובע!

שירות וואלה! סלבס

7.6.2015 / 12:15

השחקן ההוליוודי תובע מגזין צרפתי שפרסם כי דיקפריו הכניס את הזמרת הלוהטת להריון ולא רוצה קשר לתינוק - ועל כך שהפרו את הפרטיות של האקס של רפאלי. וואלה! סלבס אובג'קשן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכלל הכנסתי אותו להריון! ליאונרדו דיקפריו עם ידיד בריבריירה הצרפתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל תתעסקו עם דיקפריו! בזמן שהאקסית המיתולוגית בר רפאלי חוגגת יום הולדת 30 עם הארוס שלה, הכוכב ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו עסוק בלתבוע מגזין בידור צרפתי. הסיבה: כתבת שער מפוקפקת.

ליאו הגיש תביעה נגד מגזין הרכילות "OOPS" על כך שפרסם כתבה שעסקה בכך שהכניס את ריהאנה להריון. במסמכי התביעה שהגיעו לידי אתרי רכילות בארצות הברית, נטען שבזמן שדיקפריו שהה בצרפת לרגל פסטיבל קאן, גילה על כתבת השער הסנסציונית של המגזין - שתיארה שלא רק שהוא אבי התינוק ברחמה של רי-רי, אלא שהוא מסרב לתקשר עם התינוק ועם האם לעתיד.


רוצים עוד חדשות נוצצות?
פרסום ראשון:יהודה לוי הוא הפרזנטור החדש של רנואר
מיכל הקטנה ואורנה דץ בנשיקה לוהטת
מי חישמל את מיכל אמדורסקי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס, עשיתי את זה שוב. כתבת השער המפוקפקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שכבר נלחץ ודאג, הסיפור עצמו הוא לא נכון והזמרת מברבדוס אינה בהריון. כנראה. דיקפריו, דורש את הסכום הכספי המירבי על פי החוק בצרפת - שעומד על כ-18 אלף יורו (20 אלף דולר, פחות או יותר).

כתבת השער, פורסמה באמצע החודש שעבר תחת הכותרת "ריהאנה בהריון עם התינוק של ליאונרדו. הוא לא רוצה את התינוק". זאת, על אף שהשניים לא יצאו באופן רשמי אחד עם השנייה ואף הכחישו את הרומן שנרקם בינהם בצהובונים ברחבי עולם, למרות שנצפו במספר אירועים יחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ריהאנה ליאונרדו די קפריו. ספלאש
אופס! פעם אחרונה שמגזין צרפתי פירסם משהו בשער זה נגמר יותר גרוע. לידעתכם/ספלאש

בשיחה שערכו אתרי בידור בארצות הברית עם העורך של המגזין המפוקפק - הוא מספר שהם ידעו ש"סקופ" שלהם הוא לא נכון. צוות המגזין קרא סיפורים שונים על כך שהשניים ביחד והוסיף "לא ידענו אם ריהאנה בהריון, חשבנו שהיא כן. לא היינו בטוחים אם כן". כל הכבוד מיסייה, זו עיתונות (לא זה לא).

העורך ציין שהוא בשוק מהתביעה של ליאו. "למה הוא עושה את זה?", והוסיף שזו הפעם הראשונה שכוכב הוליוודי תובע את המגזין. בנוסף לתביעה על הדיווח השקרי, חברי המערכת נתבעים גם על חדירה לפרטיות. על פי כתב התביעה, על המגזין לפרסם התנצלות במהדורה הבאה של העיתון - אם לא, סכום התביעה יעלה ב-10 אלף יורו נוספים.

ריהאנה לובשת Guo Pei  בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
היא לא בהריון! היא רק נראית כמו חביתה. ריהאנה/GettyImages

צוות התביעה של ליאו ואנשי המגזין אמורים להפגש בבית המשפט בשבוע הבא. העורך סבור שבגלל חוקי הפרטיות החמורים בצרפת הוא צפוי להפסיד בתביעה, אבל לדבריו הוא לא יצטרך לשלם את הסכום המלא. מה אתה אומר?


וואלה! סלבס נתבעה על ידי פינגו הפינגווין מ"פרפר נחמד" - על כך שפירסמה שהוא מנהל רומן סודי עם בץ והם מגדלים ביחד ילד בנס ציונה.


רכלו על התביעה של ליאונרדו דיקפריו בפייסבוק

ריהאנה. ספלאש
זו בטן של הריון? רירי בחוף הים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully