וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי הוא הפרזנטור החדש של רנואר

7.6.2015 / 10:00

כמעט עשור לאחר שעזב את עולם האופנה, האיש החשוב מאוד חוזר ובגדול. הפעם, יהודה לוי יתפקד כפרזנטור החדש של חברת האופנה "רנואר", שנפרדת משירותיו של שחקן הכדורסל גל מקל. וואלה! סלבס יפהפייה

ניר פקין

חתיכוס! לוי מדבר על החברה (צילום: ניר פקין)


פרסום ראשון: בגיל 35, יהודה לוי חוזר לעולם האופנה! כמעט עשור אחרי שכיכב על שלטי חולצות - לוי חוזר כפרזנטור של רשת האופנה הידועה "רנואר" וייכנס לנעליו של שחקן ה-NBA גל מקל, שנפרד מהחברה לאחר שנה. תודו שלזה לא ציפיתם.

לאחר אין ספור שמועות ואודישנים ללא מעט גברים לוהטים בביצה, החליטו הבוקר (א') בחברת האופנה להחתים את לוי לתפקיד הפרזנטור החדש של החברה לשנתיים הקרובות. לוי, יוביל את הקמפיין לצד הפרזנטורים הקיימים, ניבר מדר וגפן ברקאי.

יהודה לוי. ניר פקין
בהצלחה. יהודה לוי הכי דוגמן!/ניר פקין

על פי מקורבים לצדדים מדובר בחוזה שמן במיוחד, מה שאומר שעבור הקמפיין יקבל לוי מאות אלפי שקלים. החלטה להחתים את השחקן מפתיעה במיוחד, גם לאור העובדה שבשבועות האחרונים לא אחרת מאשר בת הזוג של לוי - שלומית מלכה - ניהלה מגעים לשמש בתפקיד הדוגמנית המובילה של החברה. כלומר, עד שלבסוף בחרה לדגמן עבור המותג המתחרה - "פוקס".

כזכור, לוי כיכב בעבר במספר פרסומות והוביל קמפיין אופנה של חברות אופנה שונות, אך קרוב לעשר שנים הוא נמנע מלהחשף בתקשורת כפרנזטור של חברה מסוימת. כעת, תוכלו לראות אותו מחייך אליכם מנתיבי איילון.


וואלה! סלבס היתה מועמדת להוביל את הקמפיין של שיפודי התקווה, אבל לא היה להם מספיק תקציב לבופה בצילומים.


רכלו על יהודה לוי מדגמן בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יהודה לוי, שלומית מלכה. ראובן שניידר
מתחטב לרגל התפקיד. יהודה לוי ושלומית מלכה/ראובן שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully