וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח גדול, מי? מיטל דוהן בדרך ל"הישרדות"

17.5.2015 / 0:48

למרות השמועות שתשתתף בריאליטי עם הבית הסגור, מיטל דוהן הישראלית, שבילתה את השנים האחרונות בהוליווד, בחרה לככב דווקא בתחרות מקומית אחרת - זו על האי הבודד. וואלה! סלבס בנדנה

מיטל דוהן. שי אוקנין
בהצלחה עם הקוקוסים. מיטל דוהן/שי אוקנין

שמועות, רכילות והמון רשימות דיירים מזויפות - רמזו על דיירת אחת בלונדינית שכביכול היתה אמורה להשתלב בעונה של "האח הגדול VIP", מיטל דוהן. עם זאת, בשידור הבכורה של העונה ה"זוהרת" (ברצינות?), השחקנית הישראלית, שבילתה את השנים האחרונות דווקא בלוס אנג'לס במטרה להשתלב בתעשיית הבידור האמריקנית, לא צעדה על השטיח האדום בנווה אילן.

הסיבה? דוהן בכלל לא משתתפת בריאליטי עם הבית הסגור, אלא תבלה בקרוב זמן ארוך באוויר הפתוח. כן, זה כולל הרבה מצלמות.


עוד סיפורים נוצצים:
לפני החתונה: וובה מ"המירוץ למיליון" מצפה לילד
קים קרדשיאן מזיעה בלב המדבר בעירום מלא
האח הגדול VIP: "יש מצב שיהיה סקס בבית"

מיטל דוהן. אביב חופי
אז ככה? אל תגיעי לתחרות. מיטל דוהן/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי אם לא תתחרט ברגע האחרון, דוהן תבלה על האי הבודד במסגרת ההפקה של "הישרדות" עבור זכיינית ערוץ 2, רשת. הבלונדינית בת ה-35, שכיכבה בתיאטרון הישראלי, על המסך בשלל תפקידי אורח, בדרמה "אסתי המכוערת" ואפילו ב"הסופרנוס" ו"העשב של השכן" האמריקניות, החליטה שאם כבר ריאליטי, אז בתנאי אקסטרים.

בעשור האחרון היא חיה על קו תל אביב-לוס אנג'לס, כך שהטיסה ליעד האקזוטי בהונדורס (שבו תצולם העונה החדשה עם השבטים היריבים), לא אמורה לרגש אותה יותר מדי. האם הביקיני ומנות האורז הקצובות של התחרות על האי יספקו את דוהן, שגם ניסתה להפוך לפופסטאר אמריקנית ובילתה מאבק הכוכבים? מי יודע.

מרשת נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות סביב הליהוקים והעונה החדשה של הריאליטי המצליח 'הישרדות' אשר עבר לרשת. אנו נמצאים בשלבי ליהוק אודישנים, וכשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה".


הסיוט הכי גדול של וואלה! סלבס הוא להיקלע לאי בודד. בלי אופה הלחם שלה!


רכלו על מיטל דוהן בהישרדות גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully