וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול VIP: "יש מצב שיהיה סקס בבית"

ליהיא גרינר

11.5.2015 / 10:39

לרגל אחד המאורעות הטלוויזיונים המרגשים שקרו לאחרונה, וואלה! סלבס לא חשבה פעמיים ושלחה את האישיות הכי ייצוגית שמצאה, ליהיא גרינר - לעמוד על השטיח האדום ולחוות דעה על כל אחד ממשתתפי "האח הגדול VIP". התוצאה: נו, תראו לבד. וואלה! סלבס מפטפטת

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

בזמן שאתם ישבתם בבית ותהיתם מי הדייר המפורסם הבא שיירד מהמכונית ויצעד אל עבר המדרגות, משם היישר אל המגלשה שתוביל אותו לפתח חדר האורחים בבית הכי מפורסם במדינה - בית "האח הגדול VIP" - יש מי שעמדה על השטיח האדום וכמעט שנגעה בדיירים החדשים.

לרגל המאורע הכי נוצץ על המסך בזמן האחרון, וואלה! סלבס החליטה לשלוח את המלכה האם, הטראש דה לה טראש, הגברת הראשונה של "האח הגדול" - הלא היא ליהיא גרינר בכבודה ובעצמה, על מנת לסקר את אירוע פתיחת העונה של עונת ה-VIP.


עוד סיפורי סלבס:
"האח הגדול": הכירו את הדיירים המפורסמים
כריס המסוורת' משוויץ בציוד הכבד בתחתונים
מי גנב לאנה ארונוב תכשיט יקר?

ליהיא גרינר. עידו שחם
OMG! ליהיא גרינר איז אין דה האוס/עידו שחם

בזו אחר זה, נכנסו לבית, בנווה אילן, 11 דיירים (דיירת נוספת, סטלה עמר - תכנס בהמשך העונה), שישהו בבית בשבועות הקרובים וינסו לצאת משם אחרונים. גרינר, שמבינה דבר או שניים בריאליטי נשלחה כנציגה מיוחדת על מנת לחוות את דעתה על המתמודדים.

"היא עדיין עם המסיכה שלה", אמרה גרינר על הדוגמנית שיר אלמליח, "לא יכול להיות שהיא ככה כל הזמן. עדינה, ילדותית". מה שעניין את גרינר לגבי הזמר מושיק עפיה, הוא האם הזמר המפורסם באמת יתרומם בחזרה אחרי שהוא ייצא מ"האח הגדול". אתם כבר יכולים לנחש את התשובה שלה.

מי נכנס?

"האח הגדול VIP": הכירו את הדיירים המפורסמים

לכתבה המלאה
מושיק עפיה. מור שאולי
יחזור לגדולתו? מושיק עפיה/מור שאולי

ממבקרת הטלוויזיה, אריאנה מלמד, הבלונדה ההורסת לא חסכה בביקורת כשאמרה, "what goes around comes around", והוסיפה, "היית מבקרת טלוויזיה ועכשיו יבקרו אותך". מי שהצליח להשאיר את ליהיא המומה (דבר שלא קל לעשות), היא הדוגמנית קטיה גאלי, שנגמלה מסמים והשתקמה, "איך מתדרדים להרואין? איך הופכים להומלס אחרי הצלחה כל כך גדולה? אני קצת בהלם".

קטיה גאלי. מור שאולי
משתקמת. קטיה גאלי/מור שאולי

גרינר, לא ויתרה גם על העקיצות, כך כשאיציק זוהר נכנס, ירתה הכוכבת הישר למצלמה, "אני מבינה שכולם כאן בשביל לסגור את המינוס שלהם". אאוץ'. גם כשנירו לוי נכנס, הגברת גרינר לא ויתרה ואמרה - "למה הוא צריך את זה?". מיד לאחר מכן גם פסקה "יש מצב שיהיה סקס בבית", אמרה מבלי לחשוב פעמיים.

איציק זוהר. מור שאולי
לכסות את המינוס? איציק זוהר/מור שאולי

מי שהצליחה להוציא את מלכת הריאליטי מכליה, היא השחקנית נטלי עטיה, "נראה לי שמצאתי את הפייבוריטית שלי", אמרה והוסיפה, "האישה הזו מושלמת", יכול להיות שהעובדה שהיא חייכה אליה, עזרה קצת לחיבה העזה.

לא ברור אם זה מהסחרור של עטיה או שמא חוסר העניין, כך או כך כשישראל גודוביץ' יצא מהרכב, ליהיא התקשתה לזכור את שמו. גרינר, מיד פירגנה לו כשגילתה את גילו, "בגיל 81, זה באמת משהו שהוא חייב לחוות לפני ש... אתם יודעים מה". טוב נו, סוג של פרגון.

נטלי עטיה. מור שאולי
הפייבוריטית של ליהיא. נטלי עטיה/מור שאולי

בחורה נוספת שהצליחה להעביר את הבלונדה הטראשית על דעתה (ולא בקטע חיובי!), היא העיתונאית רותם איזק. הסיבה: הדיירת החדשה הגיעה עם חצאית בלרינה. נו, טוטו. "יש לה ביצים", אמרה בחיוך. לעומת זאת, כשמוטי גלעדי עשה את צעדיו אל עבר הבית, הבינה גרינר כי בעונה הזו יהיו הרבה מתמודדים מבוגרים, דבר שלא ממש מצא חן בעיניה, "אמא שלי מאוד תהנה מהעונה הזו", אמרה בספק פרגון, ספק עקיצה.

רותם איז'ק. מור שאולי
יש לה ביצים. רותם איזק/מור שאולי

אם חשבתם שעטיה הצליחה להשאיר את מלכת השטיח האדום בפה פעור, כנראה שלא ראיתם את התגובה שלה כשהדוגמן ההורס סתיו סטרשקו ירד מהרכב עם משקפי שמש, "זה גבר, זה אשכרה גבר שמדגמן כאישה", אמרה והוסיפה, "היא אחת היפות, הוא אחד היפים, הוא אחד החתיכות".

לסיכום? "קצת מאכזב, קצת מפתיע" קבעה הבלונדה, "מלא מלא מבוגרים. אבל מה לעשות?", הוסיפה בכניעה, "נצטרך לצפות בעונה הזו", תכלס? צודקת.


וואלה! סלבס סירבה להיכנס לבית, אחרי שגילתה שאספקת האוכל לא חופשית שם.


רכלו על מתמודדי "האח הגדול VIP" בפייסבוק

סתיו סטרשקו. מור שאולי
אחד החתיכות. סתיו סטרשקו/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully