וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: יעל בר זוהר וגיא זוארץ הורים לבת

5.5.2015 / 18:30

ההריון הבלונדיני הגיע לסיום: אחרי שני בנים גדולים, יעל בר זוהר ילדה היום בת ראשונה לגיא זוארץ. הכל, רגע לפני שיעזוב האב הטרי לבת את בני המשפחה לטובת אי בודד. וואלה! סלבס דולה

יעל בר זוהר, גיא זוארץ. שרי ישראלי,
אבויה! יעל בר זוהר וגיא זוארץ/שרי ישראלי

סמסו מזל טוב ושלחו זרי פרחים ליעל בר זוהר ובעלה גיא זוארץ, שזכו היום (ג') לקבל לעולם בפעם השלישית ילד למשפחה - הפעם, מדובר בבת קטנה. בר זוהר הגיעה לבית החולים "לניאדו" שבנתניה אחרי שחשה בצירים, כאשר לאחר מספר שעות השחקנית והמגישה הבלונדינית ילדה את בתה הראשונה. מדובר בצאצאית השלישית לבית משפחת בר זוהר-זוארץ.


רוצים עוד חדשות חמות?
מה, אנה ארונוב ואלכסה דול משתזפות טופלס?
אחרי הנשף: ריהאנה משתוללת עם הפטמות בחוץ
הישבנים של קים קרדשיאן, ביונסה וג'יי לו נפגשו: מאחורי הקלעים בנשף המט

יעל בר זוהר. ניר פקין
עם הגנים של שניכם... יעל בר זוהר/ניר פקין

בחודש דצמבר האחרון פורסם כי בני הזוג, שנשואים כבר למעלה מתשע שנים, מצפים לבת. זאת, אחרי תקופה של שמועות והכחשות, השניים זכו להרחיב את משפחתם שכוללת את שני הבנים, יהלי בן השבע ואורי בן השלוש.

בר זוהר בת ה-35 וזוארץ בן ה-42, הכירו אי שם בניינטיז על סט דרמת הטלוויזיה "רמת אביב ג'", אך פצחו בקשר הרומנטי שלהם לפני כ-12 שנים, אז עב דו במשותף על המחזמר "מרי לו". לאחר כשנתיים של זוגיות, כרע זוארץ ברך והציע לבר זוהר נישואים. מאז הספיקו השניים להביא לאוויר העולם את שני ילדיהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יעל בר זוהר גיא זוארץ. אלירן אביטל
ממי, תגעגעי אליי בזמן שאני תקוע באי?/אלירן אביטל

הלידה מתרחשת בטיימניג מושלם עבור השניים, לאחר שצילומי הריאליטי "הישרדות VIP", שאותו מנחה זוארץ והיו אמורים להתחיל בימים אלה - נדחו לסוף החודש הקרוב. האב הגאה זכה להיות בלידת בתו, אך יעזוב בסוף מאי את משפחתו לתקופה לצורך צילומים שייתקיימו הפעם בהונדורס שבמרכז אמריקה.

מטעם בני הזוג נמסר כי "ליעל ולתינקת שלום. היא וגיא מודים לכל המברכים על האהבה הגדולה שהם מקבלים ולצוות בית החולים לניאדו".


וואלה! סלבס רוצה לפחות שבעה ילדים. אחד שינקה את האמבטיה, שניים שיצחצחו את המטבח, אחד בהסלון, שניים עבור חדר השינה והאחרון את החצר. יסודית.


אחלו ליעל בר זוהר וגיא זוארץ מזל טוב בפייסבוק

יעל בר זוהר. ניר פקין
מי רוצה לעשות בייביסיטר? גיא זוארץ ויעל בר זוהר/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully