וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה, אנה ארונוב ואלכסה דול משתזפות טופלס?

5.5.2015 / 14:31

עונת הרחצה נפתחה: השקה רטובה שכללה שיעור גלישה, אספה כמה נשים יפות וגברים מסוקסים לבילוי בחוף - שם גילו מתי הם משתזפים בעירום, מי מציק לאלכסה ומדוע תורג'י הסמיק. וואלה! סלבס משוט

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

מעוניינים לבלות את הקיץ על החוף, עם כמה מהאנשים המפורסמים מהמסך הקטן? למה לא, במיוחד כאשר אנה ארונוב, האקס שלה איתי תורג'מן, כוכבת הריאליטי אלכסה דול ואחרים, נפגשים תחת השמש בחוף תל אביב, כדי להסיר את הבגדים לטובת חליפות חסינות מים ויוצאים לשיעור גלישה רטוב.

מותג טיפוח השיער האוסטרלי Aussie השיק אתמול (ב') סדרת מוצרים חדשה - באירוע שכלל שיעור על הגלשן לכמה כוכבים חובבי שחייה במי מלח. וואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות ללבוש את הביקיני המהודר שלה ולעקוץ את האורחים, כמעט כמו מדוזה, בכמה שאלות חטטניות.


עוד סיפורי סלבס:
הגבר החדש בחייה של רונה לי שמעון
גינת ההפתעות: מיכל ינאי חוזרת למסך של ערוץ הילדים
מפגש הישבנים הלוהט של קרדשיאן, ביונסה וג'ניפר לופז

אנה ארונוב. שוקה כהן,
לא מפחדת מהמים. אנה ארונוב גולשת/שוקה כהן
אלכסה דול. שוקה כהן,
מציקים. אלכסה דול בביקיני/שוקה כהן

אז באיזה חוף חמים תוכלו לתפוס את הכוכבים האוהבים עליכם משתזפים בעונה החמה? את ארונוב, מתברר שתוכלו למצוא ממש קרוב לביתה. "אני גרה מטר מחוף גורדון, אבל לא תתפסו אותי כאן ביום שבת ולא כשיש הרבה אנשים", היא מספרת, "אני יודעת לבחור בשעות שבהן אין שם אף אחד". ירדן הראל נוסעת עד לנהריה או אכזיב, בעוד שאושרי כהן (שמתקשה לשמור את המכנסיים על גופו), "מעדיף שהחוף יישאר יותר ריק ולא מלא באנשים". זאת כנראה הסיבה שחברו תורג'י גילה שהוא מבלה "בין חוף שיש לו שם לחוף אחר שיש לו שם, באמצע". מצחיקוש.

בתור פרצופים מקומיים מוכרים, כנראה שמציקים לכוכבים על מגבת בחוף גורדון לא פחות מאשר שעושים ברחוב הומה. דול, שחשבה שלא ממש מציקים לה, נזכרה ש"מבקשים מלא להצטלם. כן, האמת שכן מציקים כשאני חושבת על זה". אחר כך, כשנשאלה האם מנסים להתחיל איתה בקטע רומנטי, ענתה הבלונדינית שרצה למיליון ש"מישהו צריך להיות ממש מפגר אחרי שכל המדינה ראתה שאני ובן הזוג שלי צמודים ככה... עדיין יש מפגרים שממשיכים". אושרי מודה שהוא אולי "לא יודע מה לפרש כ'התחלה', אבל כן, ניגשים", בעוד שתורג'י התחיל להסמיק ולגמגם רק משמיעת השאלה. מביך.

רותח

אלכסה מפשיטה את רז זלצרמן בבית קפה!

לכתבה המלאה
אושרי כהן. שוקה כהן,
אושרי כהן נטול חולצה, טייק #1/שוקה כהן
אושרי כהן. שוקה כהן,
הישבנים? פלדה. כהן מתפשט, טייק 2‎#/שוקה כהן

רגע לפני שיצאו לסדנת גלישה מטעם בית הספר של פליט "האח הגדול", דור דמרי, וואלה! סלבס התקילה את האנשים הנוצצים בשאלון גלישה, שבו אף אחד מהם - גם אלה שהתמקצעו בין הגלים - לא הצטיין במיוחד. אבל מה עם שאלת השאלות, האם עדיף בגד ים שלם, ביקיני מינימלי, ספידו זעיר או להשתזף בעירום. לא תאמינו, אבל השורדת במיל' יוליה פלוטקין, השתזפה בהודו, "אני והחברות שלי פרשנו כנף", אמרה.

תורג'י למשל, מבלה עירום כשהוא מגיע לחופי סיני המבודדים, ממש כמו הראל שממתינה שלא יהיה אף אחד סביבה כדי להסיר את החזייה. "תמיד יש את דילמה הזו, שבא לך להשתזף בבגד ים שלם, זה משתזף מכוער", מסבירה ארונוב, "ואז אני מוצאת את עצמי עם הביקיני". אבל מה עם שחייה בלי חלק עליון? "אין לי אומץ. כנראה שהחזה גדול יחסית אז זה מרגיש יותר מדי. אם היה לי חזה קטן קטן, אולי היה לי אומץ, אז לא".


וואלה! סלבס משתזפת בעירום רק על אי המצורעים. זה המקום היחיד שבו היא מתקבלת בברכה.


רכלו על המפורסמים על החוף בפייסבוק

אלכסה דול. שוקה כהן,
יום בהיר של שמש. אלכסה דול חותרת/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully