וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של סולן להקת דפש מוד מתחתן עם ישראלית

וואלה! סלבס

21.3.2015 / 0:00

סולן להקת הרוק המצליחה, דייב גהאן, הגיע בסוף השבוע לישראל. הסיבה: השתתפות באירועי החתונה של בנו, שיינשא בקרוב לצעירה ישראלית שפגש כשדפש מוד הופיעו בארץ ב-2009. וואלה! סלבס אינטרנשיונל

ג'ק גהאן, סיגל ממיס. פייסבוק, עיבוד תמונה
כלה ישראלית, כמובן. ג'ק גהאן וסיגל ממיס/עיבוד תמונה, פייסבוק

סולן דפש מוד, דייב גהאן, הגיע בסוף השבוע לביקור מפתיע בישראל והפתיע את מעריצי להקת הרוק הבריטית האהובה - שניסו לנחש מה פשר ביקורו הפרטי בארץ הקודש. אז נשמו לרווחה, וואלה! סלבס יכולה לגלות שהסיבה ה"פרטית" לביקור של הרוקסטאר בהולילנד, היא משמחת במיוחד - חתונת בנו של המוזיקאי, ג'ק גהאן, שיינשא בעוד מספר ימים לבת הזוג הישראלית שלו, סיגל ממיס. קולולולו.

דייב גהאן. ספלאש
להנות מהדממה. ברור! דייב וג'ק גהאן/ספלאש

גהאן ג'וניור בן ה-27, הכיר את ממיס כאשר הגיע כחלק מהפמליה של דפש מוד, להופעה שערכו בישראל בשנת 2009. במסיבת ה"אפטר פארטי" בתום ההופעה, הכיר את הישראלית שהפכה להיות בת הזוג שלו. ממיס (במקור ממיסטבלוב), שגדלה וחיה בצפון הארץ, מנהלת בשש השנים האחרונות קשר רומנטי עם בנו של סולן הלהקה האהובה, ואף נסעה בעקבות האהבה, כאשר עברה לחיות איתו באנגליה.

את הימים שלפני האירוע המרגש של בנו ג'ק ובחירת לבו סיגל, גהאן האב, בן ה- 52 מעביר במלון יוקרתי במרכז הארץ - אך אם חשבתם לתפוס אותו בכותל המערבי או בשוק בתל אביב, זהו כאמור לא ביקורו הראשון בארץ הקודש. אחרי שהופיעה כאן לפני כשש שנים, דפש מוד חזרה להופיע בישראל גם ב-2013.

עם זאת, הביקור הפעם כולל בעיקר פלז'ר ואיוונט מרכזי אחד שיאחד בין גהאן ג'וניור וממיס, שיתרחש במיקום נוצץ באזור השרון. האם האב המפורסם יעלה לשיר על הבמה? מסקרן.

תגובתה של ממיס לדברים לא התקבלה עד לשעת פרסום הידיעה.


וואלה! סלבס אוהבת חתונות בינלאומית. בעיקר כי הבופה כולל מטעמים מהודו ועד כוש.


רכלו על החתונה הישראלית של סולן דפש מוד בפייסבוק

עוד באותו נושא

הדרישה המפנקת של סולן להקת דפש מוד

לכתבה המלאה
דפש מוד בהופעה בישראל. שי אוקנין, שי אוקנין
מזל טוב.סולן דפש מוד, דייב גהאן/שי אוקנין, שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully