וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה המפנקת של סולן להקת דפש מוד

וואלה! סלבס

7.5.2013 / 15:45

דייב גהאן לא מוותר על זמן איכות עם עצמו, גם במהלך מסע הופעות עולמי עם דפש מוד. הטקס המרגיע שלו, שייקיים גם אחרי המופע בתל אביב - קשור באמבטיה מלאה. וואלה! סלבס קצף

כשזה מגיע לדרישות של כוכבים בינלאומיים מאחורי הקלעים, יש כאלה שאוהבים פרחים בחדרי ההלבשה ואחרים לא מוכנים להיכנס לחדר ללא נירות ריחניים. אבל לסולן להקת דפש מוד שתופיע הערב (ג') בגני יהושוע שבתל אביב, דייב גהאן, יש בקשה מאוד ספציפית בנוגע לאווירה בחדר שבו ישהה אחרי ההופעה בארץ - שתהיה מלוחה, חמימה ומרגיעה כמה שיותר. מוזר? לא ממש.

גהאן, שמוביל את הלהקה האהובה שתשיק את סיבוב ההופעות החדש שלה באופן רשמי הערב בארץ, נחת שלשום בארץ ומיד שלח את העוזרת האישית שלו למצוא מלחי אמבטיה. למה? כי בהם הוא ישתמש בטקס ההירגעות המיוחד שלו, מיד אחרי ההופעה.

סולן דפש מוד, דייב גהאן. Kevin Winter, GettyImages
פשוט לא מספיק! סולן הלהקה דייב גהאן/GettyImages, Kevin Winter

הפתרון נמצא במלחים המיוחדים של חברת "דרמלוג'יקה", שהגיעו אליו בכמות כזו שתספיק לא לרחצה אחת אלא לשתי אמבטיות מפנקות, מלאות במלחים ומינרלים להפגת המתח. ככה זה כשאתה סופרסטאר על הבמה, כל האנרגיות והקהל המשתולל גורמים לכאלה מתחים, שרק אמבטיה חמה וריחנית יכולה להפיג כנראה.


וואלה! סלבס לא משתמשת במלחים באמבטיה, אלא בשתי שיני שום כתושות ו-100 גרם של שבבי בצל. אומרים שזה עושה פלאים, אבל היא פשוט אוהבת את הריח.


תמונות ראשונות: יונית לוי יצאה מבית החולים

האיחוד המרגש של טום קשתי ואדל בספלוב

רכלו על הדרישה של סולן דפש מוד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully