וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: אחיה של טהוניה רובל נעצר בחשד להטרדה מינית

20.3.2015 / 20:11

בימים שבהם זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל מתכוננת לחתונתה הנוצצת, אחיה יוסף רובל נעצר בחשד שהתחזה לשוטר והטריד מינית נערות. זאת, כשנה אחרי שזוכה מחשד לאונס. וואלה! סלבס מסובכת

טהוניה רובל. ניר פקין
עוד פרשייה משפטית. טהוניה רובל/ניר פקין

בדיוק לפני כשנה, בית המשפט זיכה מחמת הספק את יוסף רובל - אחיה של זוכת "האח הגדול" והדוגמנית, טהוניה רובל - מחשד לאונס בעיר בית שמש, שם חיה משפחתה של כוכבת הריאליטי המקומית. עם זאת, בימים האחרונים נראה שההיסטוריה חוזרת על עצמה, זאת כיוון שאחיה של טהוניה נעצר שוב על ידי המשטרה, אחרי שעל פי החשד התחזה והטריד מינית של שלוש נערות.


עוד סיפורי סלבס:
איך השתנה ברנדון מ"בוורלי הילס 90210"?
קייטי הולמס מציגה: בן זוג חדש ומלחמה עם האקס

יום הולדת טהוניה. ניר פקין
לא מזמן עוד חגגה. טהוניה רובל עם ארוסה/ניר פקין

יוסף רובל, נעצר אתמול (ה') אחרי שלידי תחנת משטרת בית שמש הגיעו מספר תלונות על הטרדה מינית והתחזות לשוטר, שבוצעו על פי החשד על ידי אחיה של זוכת "האח הגדול". שעות ספורות אחר כך, רובל נלקח לחקירת המשטרה, שם ככל הנראה אף הטריד את החוקרת. על פי החשד, רובל נהג להתחזות לבלש משטרה וכך הטריד מינית שלוש נערות תושבות העיר, כבנות 16 ו-17, שלא הכיר לפניכן.

בסיום החקירה, בית משפט השלום שיחרר את רובל לביתו בתנאים מגבילים. בהמשך, בכוונת המשטרה בבית שמש להעביר את החומר בעניינו לפרקליטות לבחינת כתב אישום. הדבר כנראה לא ישמח במיוחד את אחותו המפורסמת טהוניה, שמתכוננת בימים אלה לחתונתה עם בן הזוג, מעצב השיער מישל מרסייה - שתערך בעוד שבועות ספורים.

משטרת ישראל אישרה את הפרטים.


רכלו על מעצרו של אחיה של טהוניה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully