וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גלית גוטמן ובנימין נתניהו מתווכחים בשידור חי

וואלה! סלבס

16.3.2015 / 11:14

יממה לפני הבחירות, צופי הטלוויזיה קיבלו הבוקר (ב') השכמה סוערת בחסות מגישת תוכנית הבוקר גלית גוטמן שנכנסה לעימות לא נעים עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. וואלה! סלבס עימות חזיתי

צילום מסך

אמנם אזרחי המדינה לא זכו לראות את העימות הנכסף בין בוז'י לביבי וציפי לבני, אבל משכימי הקום זכו הבוקר (ב') לצפות בעימות הרבה יותר מסעיר. מצד אחד: ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. מצד שני: מגישת תוכנית הבוקר של קשת - גלית גוטמן, והכל בשידור חי.

רגע לפני הבחירות הגורליות, העניק נתניהו ראיון לתוכנית הבוקר, בהנחיית גוטמן ויואב לימור. הראיון אמנם החל על מי מנוחות, אך ככל שעברו הדקות נרשם מתח בין המנחה למרואיין, מה שנגמר בסוג של התנגחות בשידור.


רוצים עוד חדשות חמות?
אהבה מנצחת: גל וליאל מ"המירוץ למיליון" התחתנו
אלה מ"המירוץ למיליון": "ברור שאני קנאית לגבי וובה"
מי השחקנית שנמצאת במגעים עם "האח הגדול VIP"?

גלית גוטמן בנימין נתניהו. ערוץ 2, צילום מסך
גלית גוטמן בנימין נתניהו/צילום מסך, ערוץ 2

לאחר מספר דקות של ראיון סיפר ראש הממשלה כי, "אני חושב שצוק איתן נוהל בצורה אחראית, טובה ותקיפה, עם ראייה איך לתת לחמאס את המכה הקשה ביותר שספג בתולדותיו. אבל אני אומר לך יואב, אני רואה מסביב, אני רואה את דאע"ש במזרח ואת חיזבאללה במזרח בצפון הגולן. ואני דואג להגנת אזרחי ישראל וכל חייל בישראל". גוטמן, שניסתה לחזור לראיון, פנתה לראש הממשלה במטרה לשאול שאלה נוספת, אז ביבי ענה לה על המטרה העיקרית שלו, " אני שומר על כולם. גם עלייך גלית וגם על הילדים שלך".

נראה שההערה הזו כבר לא עברה חלק אצל גוטמן, שלא התאפקה ואמרה, " אני כל כך מודה לך על זה כל בוקר שאני קמה. עשינו סקר קודם על מה הפוליטיקאים עושים בבוקר - אנחנו צריכים לקום בבוקר ולהגיד תודה רבה, אדוני ראש הממשלה, אמרה בספק זלזול ספק לגלוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רוה"מ בנימין נתניהו בעצרת הימין בכיכר רבין, מרץ 2015. ראובן קסטרו
פעם הבאה תגיע עם זכוכית משורינת לראיון איתה/ראובן קסטרו

כנראה שההערה של גוטמן לא נעמה לנתניהו, שלאחר מספר דק השיב אש ונזף בה על הנימה בה היא נאמרה: " את (גלית) אמרת ככה קודם, בנימת זלזול, אני 'מודה לך', אבל זה מה שאני עושה גלית. זה מה שאני עושה. אני הולך לישון עם ביטחון המדינה".

מי שנזעק לעזרתה של גוטמן היה יואב לימור, שמנחה עימה את תוכנית הבוקר, שניסה לטהר את האווירה עם ראש הממשלה, "רק תרשה לי לתקן אותך בדבר אחד, זה בעניין הנימה, אני לא חושב שהיה כאן זלזול. היתה כאן הערכה. גם אם לא מסכימים זה לא אומר שמזלזלים בך. אפשר גם לא להסכים איתך".

וואלה! סלבס נכנסה לעימות חזיתי עם יושב ראש ועד הבית שלה לעיני כל השכנים על זה שסתמה את הביוב של הבניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully