וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השחקנית שנמצאת במגעים עם "האח הגדול VIP"?

16.3.2015 / 0:28

אתם מכירים אותה בתור אחת מהשחקניות המוערכות בישראל - וברזומה הרומנטי שלה נישואים לאחד מהמוזיקאים עם שם המשפחה הכי מוכר בתעשייה. אבל האם יש סיכוי שנראה אותה בריאליטי? וואלה! סלבס מצלמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
האח הגדול רואה הכל. גם תיאטרון ודרמה איכותית/מערכת וואלה, צילום מסך

אתם מכירים אותה בתור אחת הפרסונות הצבעוניות, הדעתניות, השנויות במחלוקות וללא ספק הכישרוניות שעולם הבידור הישראלי התברך בו. בימים אלה היא נמצאת במגעים ראשוניים להכנס לבית הכי מתוקשר במדינה בעונת ה-VIP של הריאליטי "האח הגדול".

צריכים עוד רמזים? השחקנית המוכשרת השתתפה עד היום בסרטים איכותיים, סדרות דרמה איכותיות ומרגשות לצד קומדיות קורעות מצחוק, היא שיחקה בהצגות תיאטרון עטורות שבחים ואפילו קטפה מספר פרסים על משחקה. היא גם התנסתה בשירה והיא זכורה לציבור בין היתר בזכות נישואים (שבינתיים הסתיימו) עם אחד מהיוצרים המוכרים במדינה ששייך לאחת ממשפחות האצולה של התרבות בישראל. התשובה המפתיעה ממש למטה.


רוצים עוד חדשות חמות?
כוכבת סרבית: "קים קרדשיאן גונבת את הזהות שלי"
בן או בת: למה מצפים רמי קליינשטיין ואלכס אילן?
כתב חדשות 10 יוצא מהארון

אורלי זילברשץ בנאי. אביב חופי
רק לא לריב על התקציב השבועי טוב? אורלי זילברשץ בנאי/אביב חופי

בימים האחרונים נעשתה פנייה לשחקנית המוערכת אורלי זילברשץ בנאי, כדי לאכלס את הווילה המפורסמת במדינה, שעתידה להופיע בחודשי הקיץ הקרובים במסגרת עונת VIP מסקרנת במיוחד. הפנייה הבשילה לכדי פגישה ממשית שנערכה בין בנאי לבין עורך התוכנית יורם זק והמלהק אסף גרינבוים, שעמלים על ליהוק העונה העתידית.

בנאי בת ה- 57, גרושתו של סולן להקת "משינה" יובל בנאי, נחשבת לאחת השחקניות העסוקות והמוערכות בישראל וידועה גם בפרסונה הצבעונית והדעתנית שלה, מה שהופך אותה למצרך מבוקש עבור תוכניות הריאלטי המלהקות בימים אלה עונות סלבס. הפגישה בין השלושה נערכה בלב תל אביב ועל פי עדי ראייה התקיימה מספר שעות.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
יובל בנאי. אביב חופי
יכניסו גם את האקס? יובל בנאי/אביב חופי

בשבועות האחרונים הצוות מאחורי התוכנית עומל על ליהוקה של העונה המסקרנת, שאמורה להביא למסך 12 מפורסמים שיתחרו בינהם על אהדת הציבור, 24 שעות ביממה. חשוב לציין שהפגישה בין הצדדים עדיין לא הבשילה לכדי הסכם וכרגע הצדדים חושבים על המשך המב ההסכם בין הצדדים עדיין לא נחתם וכרגע כל אחד מהצדדים שוקל את ההצעה.

מהפקת התכנית נמסר: "איננו נוהגים להגיב לשמועות בנוגע ל'האח הגדול'. הדיירים יחשפו ביום בו יפתחו דלתות הבית המפורסם במדינה".


וואלה! סלבס עומדת להכנס לעונה הבאה של "הכלב של המדינה" אם רק ירצו בה.


רכלו על הליהוק הפוטנציאלי המפתיע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully