וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן או בת: למה מצפים רמי קליינשטיין ואלכס אילן?

15.3.2015 / 0:02

אחרי שהביאו לעולם את תיאו המתוק, עכשיו הזמר המסוקס ובת הזוג ההורסת שלו מצפים לתינוק נוסף. השאלה הבלתי נמנעת: למה זוג ההורים מצפה - בן או בת? רוצים לדעת? כנסו. וואלה! סלבס לא מגלה

רמי קליינשטיין, אלכס אילן. שוקה כהן
בן או בת?/שוקה כהן

אם עדיין לא סימסתם מזל טוב לרמי קליינשטיין ואישתו אלכס אילן לרגל ההריון השני, אולי עכשיו הגיע הזמן לסמס להם וגם לחשוב על מתנה שווה לעובר שבבטן. לא יודעים אם בכחול או ורוד? כדאי שתקראו את האייטם עד הסוף ותגלו.

רק לפני פחות מחודש, וואלה! סלבס סיפרה לכם כי קליינשטיין ואילן מצפים לתינוק שני, ועכשיו, שאלכס כבר בחודש מתקדם בו אפשר לראות את מין העובר - וואלה! סלבס יכולה לגלות לכם מה גדל לאישתו של הזמר בבטן.

אלכס אילן. אביב חופי
פעם שעברה זה היה בן, מה הפעם? אלכס ותיאו/אביב חופי

קליינשטיין ואילן, שידועים בקנאות שלהם לפרטיות, העדיפו, ממש כמו בנוגע להריון, לספר רק לקומץ חברים מצומצם. אבל מה לעשות שאותו קומץ חברים מצומצם מאוהב בוואלה! סלבס ולחש לה באוזן למה השניים מצפים?

אז אחרי שחיכיתם בסבלנות, אפשר לגלות לכם שאלכס אילן מגדלת בימים אלו בבטנה בת מתוקה, שתצטרף בקרוב לתא המשפחתי הקטן שכולל את בנם המשותף, תיאו, בן השנתיים ואת שתי בנותיו של רמי מנישואיו הקודמים. עכשיו הגיע הזמן ללכת לקנות בגדים בוורוד.

וואלה! סלבס אף פעם לא חשפה את המין שלה. רק בגלל שהבטן מסתירה לה את האזור ההוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully