וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה! הפרטים על החתונה של אסף אטדגי

26.2.2015 / 0:01

כשבוע אחרי שהציע לאהובותו להינשא לו - שופט הריאליטי עם הפה הגדול כבר סגר על תאריך ואפילו אולם לאירוע החתונה. אורחים של אסף אטדגי? עוד מעט, תחגגו יחד איתו. וואלה! סלבס מברוק

תמונות גולשים

מתברר שאסף אטדגי, מנהל אישי של אמנים מוזיקליים, שלאחרונה אף הופיע על המסך כשופט ריאליטי בפריים טיים - הוא לא בחור שאוהב לבזבז זמן. שימו לב, כשבוע בדיוק אחרי שהציע לאהובתו אורלי חג'אג' להינשא לו ברוב פאר והדר, במהלך ארוחה רומנטית, השניים כבר קבעו תאריך לאירוע החתונה הנוצץ. עומר אדם, חברו הקרוב של אטדגי, כבר יכול להתחיל להתאמן על ה"קולולולו".

עוד סיפורי סלבס:
כוכב "המירוץ למיליון" משתולל עם עובדים זרים
טהוניה רובל: "בעזרת השם, רוצה ילדים השנה"


אם אתם נמנים על החברים של שופט "הכוכב הבא" כמו קרן פלס או הראל סקעת, ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, כדאי שתשריינו לעצמכם את ה-12 במאי (12.5). בעוד קצת יותר מחודשיים וחצי, אטדגי את חג'אג' ישבעו אמונים האחד לשנייה ויינשאו כדת משה וישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה אהבה! אסף אטדגי וארוסתו אורלי חג'אג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

האיוונט, יתרחש קרוב מאוד לעיר מגוריו של אטדגי - רחובות. הלוקיישן: אולמי "עדיה" הנוצצים שבעיר יבנה, לשם יגיעו האורחים הנוצצים, שככל הנראה יזכו לשמוע את בן טיפוחיו של אטדגי, עומר אדם, מסלסל לכבוד חבריו הטובים. אגב, מי שנשכרה לתכנן את האירוע המדובר היא מפיקת האירועים אירית רחמים (זו שמש לא מזמן, תקתקה את האיוונט של ציון ברוך).

אטדגי, שהוא גרוש ואב לשתי בנות – ביקש את ידה של בת הזוג בעת בילוי רומנטי עם הגברת במסעדה תל אביבית. היא, סטודנטית לרפואת העיניים (וגם עובדת בעסק המשפחתי), אותה הכיר בקיץ האחרון, הסכימה להיות אשתו באופן רשמי. כל השאר היסטוריה.


וואלה! סלבס הציע נישואים לרחמים מהמכולת. הוא נתן לה כוס מים ושלח אותה להתייבש בבית.


רכלו על האירוע של אסף אטדגי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אסף אטדגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully