וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה! כוכב "המירוץ למיליון" משתולל עם עובדים זרים

וואלה! סלבס

25.2.2015 / 17:09

רגילים לראות את אוריאל יקותיאל מזיע בנעלי ספורט מסביב לעולם? הפתעה: הנה כוכב "המירוץ למיליון" כשהוא מגלגל סושי לוהט בלבוש יפני, רגע לפני שיופיע במסיבת ה"אריסה". וואלה! סלבס סווט שופ

יח"צ - חד פעמי

אתם אולי מכירים אותו בתור "ליליאן" מהריאליטי סובב העולם - אבל יש כמה בליינים מתמידים, שמכירים את אוריאל יקותיאל בתור "ההוא שרוקד על עקבים ומככב על הבמה של ליין מסיבות הגייז 'אריסה', בייבי". עוד לפני שהשתתף ב"המירוץ למיליון", יקותיאל שימש כפנים של קו המסיבות הים תיכוניות, פנים מאופרות כמובן.


עוד סיפורי סלבס:
מקורבים ליוכי ומאירי: "הזוגיות ביניהם פיקטיבית"
סיון קליין והראל סקעת חוגגים עם בנו של סרקוזי
ביונסה נתפסה עם מחשוף ענק, אבל בלי חזייה

אוריאל יקותיאל. אריסה,
גיי.שה. אוריאל יקותיאל/אריסה

יקותיאל, שכבר גילם בעבר בת אצולה בריטית, בליינית במסיבת טבע ובלשית ללא מורא, מבלה הפעם במתחם התחנה המרכזית בתל אביב, בתור גיישה יפנית. זה כולל את לבוש הקימונו היפני המסורתי, שגורם לו להזיע במפעל הסושי - רגע לפני שהוא יוצא לחלק את המטעמים לחבריו העובדים הזרים, תלמידות בית ספר ואפילו למוכרת פיתה דרוזית מרטיטה.

אם תרצו לראות את ליליאן בגרסתה האסיאתית, רגע לפני שכולם יתחפשו לכבוד חג פורים, תוכלו לעשות זאת בעצמכם. הסיבה: הוא יעלה להופעה על הבמה במסיבת 'אריסה יפנית' למהדרין שתתקיים ביום שישי הקרוב (27 בפברואר) במועדון האומן 17, לא בטוקיו, אלא בתל אביב.


וואלה! סלבס היתה מתחפשת לגיישה רק כדי לתקוע דים סאם בלי הכרה.


רכלו על כוכב "המירוץ למיליון" בגרסה היפנית בפייבסוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully