וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים ליוכי ומאירי: "הזוגיות ביניהם פיקטיבית"

25.2.2015 / 0:14

גם אתם התרגשתם מהזוגיות של שני מתמודדי "המירוץ למיליון" - אז אולי כדאי שתשמעו מה יש לחבריהם לספר על אמינות הקשר. האם יוכי ומאירי מנהלים "קשר פיקטיבי למטרת יחסי ציבור"? וואלה! סלבס חוקרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מכירים אחד את השנייה לחברים? יוכי אפוליאון ומאירי שמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוראי מדורי הרכילות כבר מכירים את התסריט על הזוג החדש בביצת הבידור - שהכיר על סט הסרט החדש או תוכנית הריאליטי שבה הם מככבים. הם, מנצלים את הכוח האינדיבידואלי שלהם כמפורסמים ויוצרים יחד מפלצת דו ראשית של כוח, פרסום וידיעות צהובות מוגזמות. המעריצים, נהנים מכל רגע וחוגגים איתם את האיחוד המרגש.

כולם מרוויחים מהזוגיות על הסט - הקופות מתמלאות בצופים, שסקרנים לראות איך הניצוצות עפו על המסך הגדול. המפיקים ואנשי יחסי הציבור מאושרים מכמות האייטמים לו זוכה הפרויקט, הפקת התוכנית זוכה לתשומת לב מרובה. הם מגיעים לאירועים, מצטלמים, זוכים ליחס מועדף ומתנות, כאשר המעריצים מקבלים עוד מנה של אהבה, פלוס תמונה רומנטית ודביקה, כך שכל הצדדים מרוצים.


עוד סיפורי סלבס:
הריב הגדול של קים קרדישאן ואמה: "ניפצה את חלון ביתה"
דרמה: מה גרם לטום מ"המירוץ למיליון" לברוח מאירוע?
יהודה לוי ושלומית מלכה: "אנחנו נהנים". צפו

הרשימה. עיבוד תמונה
הרשימה/עיבוד תמונה

למאירי יש חברה? הפתעה! ליוכי יש חבר? מרגש!

עם זאת, בדומה למה שקורה אצל הכוכבים בארצות הברית, גם בישראל תעשיית האשליות פועלת בצורה די משומנת. בשבועות האחרונים, מדורי הבידור מלאים בתמונות וידיעות על הזוגיות של כוכבי העונה הנוכחית של "המירוץ למיליון" - מאירי שמש ויוכי אפוליאון - שמצאו אהבה כשהמצלמות כבו ומתחזקים זה מספר שבועות קשר אוהב מול המצלמות.

אך למרות האהבה הפורחת לכאורה, בסביבתם של השניים מספרים שאכן מדובר בהתרגשות וחיבה, אך לא אחד לשנייה כי אם לפרסום ולתהילה שנלווים לזוגיות. או במילים אחרות: מדובר בקשר פיקטיבי שנועד לייצר כותרות.

"מי שרואה את מאירי ויוכי ביחד, לא ממש מבין את החיבור בין השניים"

מקורבים לשמש בן ה-24, ספרו לוואלה! סלבס כי הופתעו לגלות על הקשר בין השניים באתרי הרכילות השונים - ותהו לעצמם איך החל הקשר ביניהם מבלי שישמעו על כך מילה, והאם אכן מדובר על אהבת אמת או זוגיות שמלאה באינטרסים משותפים? "כל העיר מדברת על זה שהקשר לא אמיתי", כך מעידים חברים שלמדו עם מאירי במכללה, עד לפני חודשים ספורים.

אך נראה שלא רק בקרב חבריו לספסל הלימודים, כי אם גם כמה מחבריו הקרובים של מאירי, מעידים כי הקשר בהחלט הרים לא מעט גבות. מקורבים שראו אותם יחד באירועים פומביים, מספרים על אינטראקציה לא ברורה. "היא לא יודעת פרטים טריוויאליים עליו, כולל העובדה שהוא לא לומד כבר זמן מה", מספר חבר קרוב של מאירי, שלא חוסך בפרטים על היחסים הטריים של בני הזוג. "זה נראה מוזר לאנשים", מספר חבר אחר, "מי שרואה אותם ביחד לא ממש מבין את החיבור ומבין שמדובר בזוגיות מזוייפת", כך אמר.

אם לא די בכך, כמה חברים יודעים לספר על כך שיוכי בת ה-24, מרבה לבלות בלי החצי השני שלה. "היא מגיעה הרבה לפאב מוכר ברמת השרון", מספר מקורב, "לשם היא יודעת שלא יגיעו צלמים. היא באה תמיד בלעדיו. זה ממש מוזר, אתם זוג טרי, אתם לא רוצים לבלות כמה שיותר אחד עם השני? כמה בחורה אטרקטיבית יכולה לצאת לבילוי, ללא בן הזוג הטרי שלה?".

מאירי שמש. מתן כץ,
מאוהב? מאירי שמש דוהר/מתן כץ

"אל תאמינו לכל מה שאתם רואים"

"בני הזוג הזה לא יוצאים אחד עם השנייה, אם הם יודעים שלא יהיו שם מצלמות", מספרת חברה של אחד מבני הזוג לוואלה! סלבס, "החבר'ה מספרים שזה אך ורק בשביל יחסי הציבור של עצמם. כשמאירי נשאל על ידי החברים על הבחורה שלו, תמיד ידע להתחמק מלענות על השאלות".

אבל נראה שהשיא של הסיפור מגיע דווקא במפגש עם החברים של מאירי. אז, התלוצץ הזוג המאושר על היחסים ביניהם, "הוא עשה איתנו היכרות בקטנה ואפשר לומר שההיכרות בינינו די רופפת", העידו. כאשר חברים נשאלים לפשר התמונות הדביקות באירועים ובחשבונות האינסטגרם שלהם הם מגחכים ואומרים ש"אל תאמינו לכל מה שאתם רואים".

יש לציין שמצד שני, קיימים גם חברים של בני הזוג שטוענים כי השניים אכן מאוהבים וכי הקשר ביניהם אמיתי ולא מזויף. "יש לא מעט אנשים שרוצים לחבל להם ביחסים", מספר חבר של השניים, "זה הכל שטויות, הם באמת אוהבים ומנהלים זוגיות דביקה", סיפר המקורב.

זוג או פרט?

יוכי ומאירי זוגיים בהופעת רוק

לכתבה המלאה

מרשת המשדרת את התכנית נמסר בתגובה: "על אף היכולות הגבוהות של מחלקת יחסי הציבור של 'המירוץ למיליון', אין לנו יכולת להשפיע על אהבה וזוגיות".


וואלה! סלבס זייפה פעם זוגיות עם האינסטלטור, רק בכדי שיקנה לה פומפה חדשה.


רכלו על הזוגיות של יוכי ומאירי - אמיתית או זיוף - בפייסבוק

מאירי שמש, יוכי המירוץ למיליון. ניר פקין
צמודים באירועים. מאירי ויוכי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully