וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני לוהק לסרט בינלאומי

3.2.2015 / 16:02

אחרי שניסה את מזלו בחו"ל וחזר לארץ, השחקן המסוקס מנער את האבק מהדרכון שלו אחרי שלוהק לסרט חדש שיצולם במרוקו, לצד כוכבים הוליוודים, ויספר על המתיחות במזרח התיכון. וואלה! סלבס גופה

אקי אבני. ניר פקין
אקי אבני וניקול מילר. מכינים את הדרכונים/ניר פקין

אחרי מספר ניסיונות בעיר האורות שלא הצליחו במיוחד, נדמה שהשחקן אקי אבני צריך לצחצח את האנגלית שלו, זאת לאחר שלוהק לסרט הוליוודי חדש ומסקרן שעומד להצטלם בקרוב בלוקיישן מסקרן.


אבני, בן ה-47, עומד לרשום לעצמו וי נוסף אחרי שלוהק לסרט עתיר תקציב חדש בעל השם "Damascus Cover". בסרט שיחל להצטלם השבוע בקזבלנקה, ישחקו לצידו של אבני ג'ונתן ריס מאיירס (כוכב סדרת הטלוויזיה הבריטית "שושלת טיודור" וסרטים כמו "שחקי אותה כמו בקהאם" ו"נקודת מפגש"). רייס יגלם את דמותו של סוכן שנשלח בשנת 1989 לסוריה כדי להבריח מדען של נשק כימיקלים ובני משפחתו מדמשק, ואילו ואבני יגלם את דמותו של "שאול". מסקרן



רוצים עוד חדשות חמות?
"הייתי מלהקת את מירי רגב להישרדות"
קים קרדשיאן עושה "דוגי סטייל"
שייק איט! טיילור סוויפט נרטבת בביקיני קטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכנת את האנגלית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט, בהפקה בריטית, מבוסס על רב מכר בעל אותו שם משנת 1977. מי שיביים הוא דניאל ברק וישחקו בו בין היתר גם השחקנים ג'ון הארט ( "הנוסע השמיני" ו"הארי פוטר ואוצרות המוות") והשחקן האיראני נאביד נגאהבאן ("הומלנד").

פרצופים מוכרים שתוכלו לראות בסרט הם: השחקן הישראלי יגאל נאור, צחי הלוי וכמו כן השחקנית הישראלית הצעירה שני אביב, ששיחקה לאחרונה בסדרות כמו "להיות איתה" ו"חברות", שרק לפני כשבוע קיבלה את פרס "השחקנית הטובה ביותר" בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה על תפקידה ב"להיות איתה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ונתן ריס-מאיירס. Evan Agostini, AP
תבוא לנגב חומוס, אוקיי? ג'ונתן ריס מאיירס/AP, Evan Agostini

כזכור, בשנת 2001 עזבו בקול תרועה רמה אבני ואשתו דאז סנדי בר את ישראל ללוס אנג'לס במטרה לפתח קריירת משחק בהוליווד, אחרי שנחשבו בישראל לאחד הזוגות המלכותיים בביצה המקומית. במהלך שנות שהותו בארצות הברית הספיק אבני לרשום הופעות אורח בסדרות כמו "24", "ג'אג" ו"היחידה" וסרטים כמו "החבר החדש של אמא שלי". מאז חזרו השניים לישראל ומאז הספיק אבני לחזור להיות אחד השחקנים היותר עסוקים בישראל.



וואלה! סלבס טסה כל שנה למרוקו למפגש המשפחתי שלה.

שני אביב. אבשלום לוי,
המרגלת שאהבה אותנו. שני אביב/אבשלום לוי
יגאל נאור מתוך "Green Zone". צילום מסך
יגאל נאור מתוך המיני סידרה "Green Zone"/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אקי אבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully