וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מלהקת את מירי רגב להישרדות"

3.2.2015 / 0:01

לפני שאתם רצים לקלפיות ומשלשלים פתק, אולי כדאי שתקשיבו מה חושבים נבחרי הציבור האמיתיים, הלא הם הסלבס, על הפוליטיקה המקומית. אז מה מיה דגן רוצה לעשות בכנסת ישראל? לא תאמינו. וואלה! סלבס פתק לבן

עיבוד תמונה

עזבו אתכם מתשדירי בחירות, תשכחו מקמפיינים ומתעמולות - נראה שהתשובה האמיתית למצב הפוליטי בישראל נמצאת בידי נבחרי הציבור האמיתיים, הלא הם הסלבס, שהחליטו להגיד מה הם באמת חושבים על מה שקורה בכנסת ישראל.

גל גדות. ניר פקין
שרת הטיפוח? גל גדות ב"קסטרו"/ניר פקין

בתחילת השבוע, הגיעו שלל מפורסמים על מיטב מחלפותיהם, לתצוגת האופנה המדוברת של קסטרו לאביב-קיץ 2015. אבל וואלה! סלבס, שלא מבינה ולו חצי דבר באופנה, החליטה לפנות למפורסמים ולשאול אותם על הנושא הבוער של היום - הבחירות, נו מה?!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לירז צ'רכי. ניר פקין
סלבס זו מילה קשה. לירז צ'רכי/ניר פקין

אז מה הכוכבים חושבים על טרנד הסלבס שפונים לפוליטיקה? טום באום מ"המירוץ למיליון", חושב ש"זה טרנד מקסים", לעומתו, לירז צ'רכי חושבת ש"סלבס זו מילה קשה. גם פוליטיקה זו מילה קשה". תבינו לבד למה היא התכוונה.

רותם סלע. ניר פקין
איזו שרה היית רוצה להיות? רותם סלע/ניר פקין

לשאלה השר לענייני מה הם עצמם היו רוצים להיות - המפורסמים הגיבו תשובות מגוונות. "שרה לענייני ילדים", השיבה רונית יודקביץ', בזמן שרותם סלע היתה הולכת על תיק התרבות ודר זוזובסקי בכלל רוצה להיות השרה לענייני חנייה בתל אביב, רק כדי לפתור את המצוקה הקשה שלה ושל חבריה. אך מה עם מיה דגן? עזבו אותה מפוליטיקה, "אני הייתי רוצה לעבוד בקפיטריה". תכל'ס, צודקת.

מרינה קבישר. ניר פקין
מירי רגב, כפיים! מרינה קבישר/ניר פקין

השאלה המתבקשת: לאיזו תכנית ריאליטי או דרמה (שאינה החיים במדינת ישראל) היית מלהק את חברי הכנסת? על השאלה הזו הפאשניסטות ענו בקלות. טום ואוריאל היו מלהקים את זהבה גלאון לתחרות של "רוקדים עם כוכבים", למרות שהיא כבר ירדה מהאוויר. לעומתם, מרינה קבישר היתה מלהקת דווקא את מירי רגב ל"הישרדות". ומה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו? אותו נלי תגר הייתה רוצה לראות ב"האח הגדול".


וואלה! סלבס היתה מלהקת את נפתלי בנט לסדרה "הכי גאים שיש".


רכלו על מה שהמפורסמים מאור על הפוליטיקה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully