וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור גרוסמן מדברת על ההריון: "אני בעיקר מתלוננת"

21.1.2015 / 15:37

רגע אחרי שנחתה בארץ, וואלה! סלבס תפסה את המאורסת והאמא לעתיד, לשיחה צפופה ואינטימית על חתונה, הריון והגרוש. אז האם יש לגרוסמן קרייבינג למלפפון חמוץ? וואלה! סלבס מעוברת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שוואלה! סלבס היתה הראשונה לספר לכם על הצעת הנישואים שקיבלה אור גרוסמן (בפעם השנייה בחייה), ואחרי שקראתם שהחגיגה היא בעצם כפולה כי הדוגמנית והפרזנטורית מצפה גם לבייבי קטן מהארוס האנגלי שלה, ג'יימי דיינר - ברור שאתם גם חייבים לדעת מה היא חושבת על שלל האירועים והשמחות המפתיעים בחייה.


רוצים עוד רכילות?
צפו: נינט טייב בראיון ראשון אחרי הלידה
בר רפאלי מושכת תשומת לב בגרמניה
קאמבק! אלי פיניש ודנה פרידר חוגגים

אור גרוסמן. צילום מסך
הריונית לוהטת. אור גרוסמן/צילום מסך

עד שגרוסמן תטפח בטן הריונית ותרוץ לחדר לידה, היא ממשיכה לעבוד במלוא המרץ. אתמול (ג'), היא כבר נחתה בארץ הקודש לצורך תצוגת האופנה של רשת רנואר, עבורה היא משמשת כפרזנטורית, שתערך ב-26 בינואר בתל אביב.

כאשר נפגשה עם מלכת הרכילות, וואלה! סלבס לא חיכתה יותר מדי לפני ששאלה את השאלות הקשות. נניח, מה גרוסמן חושבת על החתונה עם מיסטר דיינר. "עדיין אין שום דבר על הפרק. יש לי כל כך הרבה דברים לעשות שזה עדיין לא נחתם", הסבירה. כמובן שאי אפשר גם בלי כמה שאלות על ההריון. "אני מתלוננת בעיקר", הודתה גורסמן, "אבל אני מברכת את זה, אני מחבקת את השינויים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אור גרוסמן. ניר פקין
רואים בטן? אור גרוסמן/ניר פקין

ומה לגבי הקרייבינג המפורסם של נשים הרות? "הייתי בטוחה שכן, שיהיה לי, אבל ממש לא. אין לי משהו קיצוני שחשבתי שיהיה לי, הייתי בטוחה שאני אהיה זו שיהיה לה מה להגיד, אבל לא".

אבל כיאה לרכלנית הראשית, מה שעניין את וואלה! סלבס הוא הטיימינג המוזר של הצעת הנישואים של גרוסמן, שהתרחשה בתזמון הזוי ומחשיד להצעת הנישואים של הגרוש שלה לני שפורן. רגע, האם הכל היה מתוכנן? "פחות", עונה גרוסמן בחיוך מובך, "האמת שאני לא ידעתי, באמת לא היה לי שום מושג. כן, אלה החיים". היא צודקת.


וואלה! סלבס קיבלה הצעת נישואים בדיוק ביום שבו בעלה התשיעי נפטר לאחר ששתה רעל עכברים. אופסי.


רכלו על ההריון של אור גרוסמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully