וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה, מאור שוויצר לא לובש תחתוני חוטיני?

17.1.2015 / 0:49

מה קורה בתוך המכנסיים של מיסטר שוויצר? השחקן והבשלן הצעיר מהריאליטי ענה לבוחן הפתע - וחשף האם הוא בקטע של סטוצים או רומן סוער. וגם: איך הכוכב נכנס למיטה. וואלה! סלבס צחקוק

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

ראיתם אותו על המסך הקטן בסדרות ובתכניות ריאליטי, עוד רגע הוא יככב גם בסרט על המסך הגדול, אבל מה קורה עם השחקן מאור שוויצר כשהוא לא עומד מול המצלמות? ובכן, וואלה! סלבס יכולה לחשוף מה לא קורה איתו - הוא לא מחליף בנות בקצב מסחרר. כן, הצעיר הזה תפוס חזק ומעדיף רומן רומנטי ממושך (לפחות כמו נובלה בשלושה חלקים) על פני עוד קטע קצרצר בחברת ליידי אנונימית במיטה, בכל רגע נתון.

מאור שוויצר. צילום מסך
דווקא אוהב שוקולד. מאור שוויצר/צילום מסך

שוויצר, שעד לא מזמן בישל על המסך של ערוץ 2, ענה לבוחן הפתע של וואלה! סלבס ובו חשף את התחתונים שלו. טוב, כמעט, כיוון שהוא גילה מול המצלמה כי תמיד יעדיף בוקסר חובק ירכיים על תחתוני חוטיני - זאת למרות שלמיטה שלו הוא נכנס לישון בעירום ולא ממש מכוסה כהלכה. מילא החברה, אבל האמא הפולניה שלו יודעת?

למרות שהשתתף בריאליטי-טראש שהתרחש במטבח, יחד עם החברה שלו (נו, ההיא מהמיטה), הוא מעדיף לצפות בסדרות דוקומנטריות נפלאות ולמצוא בתוך הפיתה שלו שוקולד למריחה. הכי צפוי שייבחר ממרח כרובית צעירה ברוטב צלפים סורי או משחת לפת עם טונה טרייה לפחות.


וואלה! סלבס משתדלת ללכת עם טיטול מתחת לחצאית.


רכלו על בוחן הפתע של מאור שוויצר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully