וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג לשניים: סיון קליין והארוס צמודים

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

13.1.2015 / 0:13

מלכת היופי במיל' מתחתנת? רגע לפני שקיבלה הצעת נישואים מרגשת באחת הערים הרומנטיות בעולם - סיון קליין היתה צריכה לבצע רכישה מהירה אך זוגית, עם ארוסה זיו קורן. וואלה! סלבס שולפת

סיון קליין. ניר פקין
כך נראית אהבה. סיון קליין בסופרמרקט/ניר פקין

בכנות, מ-1 ועד 10, כמה אתם שמחים על אירוסיה של סיון קליין לבחיר לבה, זיו קורן? כי למרות שכבר התארסה בעבר (היוש, גלעד קינן) רק כדי לבטל את החתונה כמה חודשים אחר כך, נדמה שהפעם מלכת היופי במיל' והפרסומאי שכבש אותה בחצי השנה האחרונה, מצאו אחד את השנייה לנצח נצחים. לראייה: שופינג צמוד בשניים, עם מחווה של הג'נטלמן לגברת, כולל הפרצופים החמודים לצלם הפפראצי המציק.


עוד סיפורי סלבס:
בעלה של נינט מדבר על התינוקת: "אין עדיין שם"
החופשה הרומנטית של אסי עזר ובן הזוג אלברט
הישראליות חוגגות במסיבות גלובוס הזהב

סיון קליין. ניר פקין
"מאמי, יש לך לפרוט לי?"/ניר פקין
סיון קליין. ניר פקין
"קח, שמור לעצמך את העודף. סתאאאאאם". קליין עם זיו קורן/ניר פקין

בתחילת השבוע, וואלה! סלבס חשפה בפניכם לראשונה את העובדה שמלכת היופי במיל' והפרסומאי החליטו למסד את הקשר ולהתחתן - אחרי שהגברבר שלף טבעת וכרע על ברכו, במהלך חופשה רומנטית משותפת באיטליה. אבל עוד כמה ימים לפני שנסעו לארץ הפיצה והפסטה, השניים יצאו לסשן קניות קצרצר בלב העיר הגדולה וסיימו אותו אוחזים ידיים.

סיון קליין. ניר פקין
"את בטוחה שאנחנו צריכים בדיוק כזה?"/ניר פקין
סיון קליין. ניר פקין
"כן, יאללה, חייך לפפראצי"/ניר פקין

בין חפיסות המסטיק לשקיות החלב, השניים עמדו בקופה וקנו עוד כרטיס אחד ומיוחד (שבוודאי שינה את חייהם) - שבאמצעותו יכלו לברך אחד את השנייה באיחולי אהבה, או סתם להרשים מכר יקר שציין מאורע מרגש בחייו. קורן המרשים, לא אפשר לקליין לבזבז אגורה והוציא את הארנק כדי לשלם על המוצר, בעוד שהמנחה הענוגה תקשרה עם המוכר במקום. אחר כך, כבר שילבו ידיים וצעדו לעבר עתיד שכולו לבבות. הכינורות ברקע נכנסים עכ-שיו.


גם וואלה! סלבס ממש רוצה להיות הפרינצ'יפסה של מישהו, אבל היחיד שמציע לה חברות הוא טוביה החולב. מה, זה בגלל שהיא נראית כמו פרה?


רכלו על סיון קליין וזיו קורן יחד בפייסבוק

סיון קליין. ניר פקין
"שלום, אני נוסעת כדי לקבל טבעת". סיון קליין עם זיו קורן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully