וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה הרומנטית של אסי עזר ובן הזוג

וואלה! סלבס

12.1.2015 / 16:14

בן זוג הספרדי של אסי עזר ציין שנה לעלייתו לישראל, אז למה שהשניים לא יטוסו לבילוי בלוקיישן חלומי באירופה? זה לא הכל, כי אל החגיגה הזוגית תצטרף צלע שלישית ונשית במיוחד. וואלה! סלבס מנאז' א-טרואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולה! אנחנו בכותל. אסי עזר, אלברט והמשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עתידות: בקרוב אסי עזר והבויפרנד שלו, אלברט, יקחו פסק זמן מישראל ויטוסו לחופשה רומנטית משותפת מעבר לים. השבוע, ציין המאהב הספרדי הלוהט של מגיש "הכוכב הבא" שנה לעלייה שעשה לארץ - רק כדי לחיות יחד עם אהובו הישראלי (היי נפתלי בנט, מה נשמע?). אחרי שחגגו במסיבה פרטית עם חברים טובים, השניים מתכננים לקחת את האהבה לארץ זרה, בכדי לקבל קצת פרטיות בזמן שהם מתרגלים רומנטיקה.

עזר, שניצל השבוע את הרשת החברתית כדי לברך את בן הזוג על השנה הראשונה בישראל, יארוז בקרוב את המזוודות ויטוס עם הבויפרד להתחמם יחד באתר סקי יוקרתי. זה לא הכל, כי כדי שלא ישעמם להם, השניים יקחו איתם חברה טובה.


רוצים עוד חדשות חמות?
מעושר: הג'וב החדש של ישראל אטיאס
אחרי הלידה, בעלה של נינט טייב מגלה: "אין עדיין שם"
בר רפאלי מבלה במסיבה עם ג'ניפר לופז וטיילור סוויפט

אסי עזר. ניר פקין
גם בשלג - אותן תמונות ואותו קוד לבוש. תודה. אסי עזר נרטב עם אלברט/ניר פקין

אל הזוג המאוהב תצטרף לא אחרת מאשר חברתם הטובה, דפנה לוסטיג, שבתקופה האחרונה משמשת כחלק השני והנשי של עזר בשעות הבוקר. עזר ולוסטיג יטוסו כדי להגיש את תכנית הרדיו שמשודרת בכל בוקר ברדיו תל אביב, לאתר סקי יוקרתי בהרי האלפים שבצרפת. משם ישדרו מדי בוקר את כל הפטפטת של 102FM היישר לקהל המאזינים בישראל, רק כדי שלא ירגיש מוזנח. מיד אחר כך, השלושה ישחקו בשלג ואולי ינסו לגלוש להנאתם. הכי פרוזן.

עזר ניצל את הנסיעה ללוקיישן הרומנטי, כדי לצרף את הצ'ארמר הספרדי שלו לטיול. ככה, יוכלו לבלות ביחד על ההרים הקרים ולהיעזר בניסיונה של לוסטיג - שכבר מיומנת בגלישה חובבנית. אתם ככל הנראה תסתפקו בתמונות שיעלו משם לרשת ותרגישו את החום בלב.


וואלה! סלבס לא מפחדת מהקור, היא הקור בעצמה.


רכלו על החופשה של אסי ואלברט בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דפנה לוסטיג. ניר פקין
עפה על השלג. דפנה לוסטיג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully