וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעושר: הג'וב החדש של ישראל אטיאס

12.1.2015 / 13:46

אחרי שכבש את הקהל ב"זגורי אימפריה" לצד נינט טייב, שובר הלבבות ישראל אטיאס, יחלוק את המסך גם עם האקס המיתולוגי שלה בסדרה חדשה. התפקיד? מלא בכסף. וואלה! סלבס דיסקרטית

ישראל אטיאס. איציק בירן,
סוד כמוס בהחלט. ישראל אטיאס/איציק בירן

אם גם אתם התגעגעתם לעיניו הכחולות של השחקן ישראל אטיאס, אז הציפיה עומדת להשתלם. השחקן הצעיר זכה לאחרונה בתפקיד מסקרן, באחת הסדרות המדוברות שיעלו בקרוב בטלוויזיה שלכם. כן, אחרי ששיחק לצידה של נינט טייב, עכשיו אטיאס עומד לחלוק זמן מסך עם האקס המפורסם שלה, יהודה לוי. הכי אימפריה.

אטיאס, שכבר רשם הופעות אורח בסדרות כמו "פצועים בראש", זכור בעיקר בתור אביתר זגורי מסדרת הלהיט "זגורי אימפריה". כעת, הוא לא מבזבז זמן עד שהעונה השנייה תחזור למסך וכבר רושם לעצמו תפקיד נוסף - בסדרה "המדרשה".


רוצים עוד חדשות חמות?
מה פירוש השם יאן גולן? הסלבס מביכים את עצמם
פנינה רוזנבלום חוגגת 60 - כולם מגיעים
אייל גולן מגלה: למי התינוק יאן דומה?

ישראל אטיאס. אינסטגרם, צילום מסך
עכשיו בתפקיד יורש עצר. ישראל אטיאס/צילום מסך, אינסטגרם

אטיאס, שחגג את יום הולדתו המרגש בסוף השבוע האחרון, בילה אותו בלימוד טקסטים לתפקיד שאליו יצטלם בימים הקרובים, במקום בחגיגות והילולות. בסדרה שתשודר בערוץ 2, הוא יגלם גלם בן עשירים מפונק ויהיר, יורש עצר לאיש עסקים מוכר. התפקיד יכלול גם סיפור אהבה עם דמותה של השחקנית והדוגמנית סוראיה טורנס.

"המדרשה" היא סידרת מתח פסיכולוגית, שעוסקת בארגון הישראלי החשאי והמסקרן בעולם. הסדרה מגוללת את הצד האנושי של סוכני המוסד ואת מה שעובר עליהם, תוך הצגת שיטות העבודה והקושי הגדול של עבודתם של הפועלים בתוכו. מעניין, לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יהודה לוי. ניר פקין
איש מוסד מסוקס. יהודה לוי/ניר פקין

לצד לוי ואטיאס, משחקים בסידרה גם איתי טיראן, חנה לסלאו, יהורם גאון ועוד אחרים - בצוות שמסתמן כאחד המשובחים שנראו לאחרונה על המסך. את הסידרה יביים דני סירקין, היא תעלה למסכים בשנה הקרובה.


וואלה! סלבס התגייסה לשב"כ אבל עפה במיונים, כי היא הכי לא יודעת לשמור על סודות.


רכלו על התפקיד החדש של ישראל אטיאס בפייסבוק

ישראל אטיאס. ניר פקין
איזה עיניים. אטיאס ובת הזוג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully