וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גיא גיאור ולירן כוהנר מאחלים לשנה החדשה?

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

4.1.2015 / 0:49

הזוג הכי פוטוגני בביצה חגג את תחילת שנת 2015, שבה יהפכו לבעל ואישה, בבילוי רומנטי. על הדרך, חשפו מה הם מאחלים לעצמם ולצלם הפפארצי הרומנטיקן. וואלה! סלבס בלונדינית

ניר פקין

וואלה! סלבס מאמינה באהבה ואין דרך טובה לפתוח את השנה בקצת תמונות מחממות את הלב של הצמד המאורס והמרגש, גיא גיאור את לירן כוהנר, שנתפסו בבילוי רומנטי ואינטימי ברחבי תל אביב.

בערב השנה החדשה, השניים ויתרו על מסיבות הומות אדם או בילוי במועדונים המוניים - והחליטו ללכת על האופציה הזוגית, בצדק. כוהנר וגיאור נתפסו בזמן שטיילו בשדרות רוטשילד התל אביביות, ונראו סמוקים ומאוהבים מתמיד, כשהצלם האמיץ של וואלה! סלבס, אילץ אותם להודות מול המצלמה מה הם מאחלים לעצמם לשנה החדשה. אם חשבתם שהם יענו "שצלמי הפפארצי יעזבו אותנו במנוחה" - טעיתם.


רוצים עוד חדשות חמות?
מתנה לשנה החדשה: כוכב "המירוץ למיליון" עושה את "דרך השלום"
ליקוקים! הכוכבים מקבלים את השנה החדשה בנשיקה
איך ביונסה, מדונה ובריטני חגגו לכבוד שנת 2015?

לירן כוהנר, גיא גיאור. ניר פקין
כמה אהבה! לירו כוהנר וגיא גיאור/ניר פקין

גיאור, הג'נטלמן הבלונדיני, ענה שהוא מאחל שנה מהממת מלאה בדברים טובים (תודה כפרה!) וגם איחל את אותו הדבר גם באופן אישי לצלם (אתם רואים סלבס מקומיים? ככה עונים לצלמי הפפארצי המסורים). כוהנר קינחה שהכל מעולה אצלה (באמת לא שמנו לב! את בלונדינית שאוחזת בארוס לוהט ונחשק. רק מעולה?!) ושהם "בדרך לחגוג את השנה החדשה".

הזוג הרומנטי, שהחליט להעביר את השעות הראשונות של 2015 בבר "קאסה ורנדה", הרים כוסית לחיים וחגג את השנה שבה יהפכו רשמית (בלי עין הרע) לזוג נשוי.

הזוג הפוטוגני התארס בחודש נובמבר האחרון, פי שקראתם לראשונה ממש פה בוואלה! סלבס, כאשר שהה בחופשה רומנטית בלונדון לכבוד יום הולדת ה-26 של כוהנר. ברגע השיא של הוויקאנד, כרגע ברך גיאור והציע לכוהנר להינשא לו והיא ענתה לו (כמובן) "איי דו"!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לירן כוהנר, גיא גיאור. ניר פקין
"אתה לא בקצב מאמי"/ניר פקין

מי שלא בקיא בהיסטוריה הזוגית של השניים, רק שתדעו שלפני קצת פחות משנה, השניים הכירו דרך חברים משותפים כמה רגעים אחרי שגיאור יצא ממערכת היחסים המתוקשרת עם דפנה דה גרוט - שאותה בחר לאהובתו בריאליטי "הרווק". לאורך מערכת היחסים של השניים, הם ניסו לשמור על פרטיות ולא הרבו לדבר על הקשר, אבל כנראה שהמעבר לשנה החדשה והאהבה הגדולה, פתחו את לבם ואת פיהם מול המצלמה של וואלה! סלבס.


וואלה! סלבס פתחה לעצמה לכבוד השנה החדשה פרופיל באתר ההכרויות "פחמימינה" לשמנות ויפות, שמחפשות שידוך כשר.


רכלו על גיא גיאור ולירן כוהנר בפייסבוק

לירן כוהנר, גיא גיאור. ניר פקין
כמה בלונד! כמה פוטוגנים! כמה זה לא פייר!/ניר פקין
לירן כוהנר, גיא גיאור. ניר פקין
במה את חופפת? לירן כוהנר וגיא גיאור/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully