וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ביונסה, מדונה ובריטני חגגו לכבוד שנת 2015?

שירות וואלה! סלבס

1.1.2015 / 16:38

המפורסמים ברחבי העולם נפרדו משנת 2014 בחגיגות נוצצות, חופשות מפנקות, אלכוהול ומחשופים נדיבים. מה ביונסה לבשה, מי גלגל את קייטי פרי ואיפה האקסים ביבר וסלינה גומז נפשו? וואלה! סלבס סלבריישן

צילום מסך

לא רק הסלבס בארץ חגגו את כניסת השנה האזרחית החדשה. ברחבי העולם ציינו את סיום שנת 2014 ואת הגעתה של 2015 בחגיגות, מסיבות, אלכוהול ונשיקות לוהטות - בהשתתפות כמה מהכוכבים הבינלאומיים האהובים עליכם כמובן.

קווין בי, הלא היא ביונסה (ש-2014 הייתה לגמרי ה-שנה שלה), חגגה בסרטון מסכם עם כל האירועים הגדולים, כולל ההופעות, האלבום ששחררה וסיימה עם ברכה לשנה החדשה מהקליפ האחרון שלה - בזמן שאחותה הכה מגניבה וכה אלימה (במעליות) סולאנג' נואלס, נופשת ברחבי ארצות הברית עם בעלה הטרי.

מלכת הפופ המקורית מדונה, מבלה בחופשת סקי עם המשפחה רגע לפני שתכבוש את 2015, כאשר נסיכת הפופ בריטני ספירס, בירכה את מעריציה מהסלון בבית - כולל תוספת שיער מגוחכת. ובריטני אף צייצה תמונה שלה מחופשה משותפת שערכה לאחרונה, יחד עם בן זוגה חדש צ'ארלי אברסול.


עוד חגיגות סלבס:
סודי בהחלט: החגיגה הפרועה של אייל גולן
ליקוקים! הכוכבים מקבלים את השנה החדשה בנשיקה
אין כמו בבית: גל גדות ומורן אטיאס מקבלות את 2015

ביונסה. צילום מסך
ביונסה/צילום מסך

ג'סטין ביבר פרסם תמונה משותפת שלו ושל היילי בולדווין, בשעה שהאקסית המיתולגית שלו, סלינה גומז, נהנתה מערב בנות בדובאי - שכולל את דוגמניות העל, ג'יג'י חדיד ושאנל אימאן. חברתן היפהפייה קנדל ג'נר, נצר למשפחת הטראש קרדשיאן, שוהה גם היא בנסיכות הערבית והצטלמה לצד המעצב הראשי של בית האופנה בלאמין - בזמן שאחותה קורטני קרדשיאן קיבלה את השנה החדשה עם בן זוגה הדושבאג, סקוט דיסיק.

רוצים עוד? אז הזמרת פינק, נמצאת בחופשה סקי משפחתית עם בעלה ובתם המשותפת, הזמרת קייטי פרי כבשה את הרכבת התחתית (מה) ומריה קארי נהנתה מקצת יותר מדי שמפניה. לבדה. כשחגגה בביתה.


וואלה! סלבס חגגה את שנת 2015 בהילולה שכללה פחמימות, אלכוהול וגברים שעירים.


רכלו על החגיגות של המפורסמים ברחבי העולם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully