וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנקונדה: מארק וולברג חושף ישבן לוהט בחוף

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

30.12.2014 / 13:31

נמאס לכם מהתחת של קרדישיאן, אתם לא יכולים להסתכל על הישבן של ניקי וג'יי לו משעממת? קבלו אפליה מתקנת. השחקן מארק וולברג חושף את גופו מפוסל, כולל אחוריים לוהטים. וואלה! סלבס ישבנינה

מארק וולברג. ספלאש
"אמאל'ה, זה יטרוף אותי!". מארק וולברג בלב ים/ספלאש

אם מישהו היה צריך עוד סיבה בכדי להכתיר את הישבן כאקססורי הכי לוהט לשנת 2014, תוכלו להציץ בתמונות הבאות. ניקי מינאז' שרה על התחת שירי הלל, ג'יי לו ואיגי אזליה חברו יחד כדי להדר את האחוריים, קים קרדשיאן ניסתה לשבור את האינטרנט באמצעותו (ושברה בעיקר את הסבלנות שלנו כלפיה) - כך שכעת הגיע הזמן לדאוג לגולשי וואלה! סלבס, שחשים שהחלק האחורי הגברי מוזנח השנה באופן שערורייתי.

התנחמו, הרגיעו ותתפנקו יחד עם השחקן הלוהט מארק וולברג. ההוליוודי בן ה-43, מבלה כעת חופשה רומנטית עם אשתו באי ברבדוס. על הדרך, וולברג פינק את צלמי הפפארצי בסט תמונות שחושפות את גופו החטוב, כולל הריבועים המפוסלים וישבנו החצוף, שקפץ להופעת אורח מיוחדת


רוצים עוד חדשות חמות:
שירי דיכאון? דנה פרידר מגיבה על הפרידה מפיניש
עושה סוף, ביץ'? מדונה מפרגנת לליידי גאגא
איך קוראים לבן של איל קיציס וטלי מורנו?

מארק וולברג. splash
מי שמביט מאחור, לא יודע מי אני. וגם לא אכפת לו כי אני לוהט/splash
מארק וולברג. splash
הרי לכם, כיפת ברזל של וולברג צפה על פני המים/splash

וולברג רעייתו, ריאה דרהם (דוגמנית "ויקטוריה'ס סיקרט" בעברה), מבלים יחד כבר למעלה מ-14 שנים ומיסדו את היחסים שלהם בשנת 2009. את חג המולד האחרון, בילו הרחק מהאח המחמם - אלא התבשלו תחת השמש של האי המפנק, תוך כדי פעילות רומנטית במים לעיני המתרחצים (והצלמים). יחד איתם, השתובבו גם שני ילדיהם, מייקל וגרייס (לזוג שני ילדים נוספים, שנעדרו מהפעילות הכיף במים).

תוך שכשוך במימי האוקיינוס האטלנטי ותודות לגלים המקומיים, וולברג קצת הסתבך עם בגד הים שלו וחשף את הלחיים הסמוקות של ישבנו החצוף. כמה רגעים אחר כך, כבר הוריד את בגד הים והרים את ישבנו השמימה תוך כדי שהוא מגשים לוואלה! סלבס חלום. הרי זו גרסה אירוטית ללהיט האימה "מלתעות: ישבן קטלני בלב ים 2".


וואלה! סלבס אוהבת להתרחץ במים הרדודים. היא נסחפת גם ככה.


רכלו על הישבן של מארק וולברג בפייסבוק

מארק וולברג. ספלאש
מה? הוא התכווץ כי המים קרים!/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully