וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה סוף, ביץ'? מדונה מפרגנת לליידי גאגא

שירות וואלה! סלבס

30.12.2014 / 12:30

אחרי שלל עקיצות, אזכורים וציוצים מרושעים - בין שירי האלבום החדש של מלכת הפופ שדלפו לרשת, ישנו קטע שלכאורה צוחק על ליידי גאגא. מדונה, הכחישה ופרסמה תמונה אוהדת של המפלצת. וואלה! סלבס תנוחי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב ענקות? מדונה VS ליידי גאגא/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע, ממתי מלכת הפופ כל כך מפרגנת למלכת המפלצות? האם מדובר בקרב מס' #597 בין ענקיות המוזיקה - מדונה את ליידי גאגא - או דווקא הושטת עלה של זית מכיוונה של המלכה האם, שאם ירצה אלוהי הפופ, יהפוך את הסכסוך המתוקשר להיסטוריה של עולם הבידור.

הפעם מדובר במדונה (56), שלשם שינוי פרגנה למיס גאגא (28, כן?) באמצעות תמונת אינסטגרם פלוס כיתוב אוהד במיוחד. הסיבה: היא ממש לא רוצה שהעולם יחשוב שהשיר החדש שלה נכתב על הפופסטאר שהולכת בצעדיה. למרות שנראה שדווקא כן נכתב על גאגא. קצת. הרבה. ממש.


עוד סיפורי סלבס:
שירי דיכאון? דנה פרידר מגיבה על הפרידה מפיניש
כוכבת "משפחה מודרנית" התארסה לכוכב "דם אמיתי"

ליידי גאגא. אינטסגרם, צילום מסך
גאגא אה-ל-מלכת הפופ. התמונה שפרסמה מדונה בפרופיל האינסטגרם שלה/צילום מסך, אינטסגרם

בין השירים שמדונה הקליטה עבור אלבומה החדש "Rebel Heart" ודלפו לאחרונה לרשת, כמה חודשים לפני הקאמבק הרשמי של מלכת הפופ לבמה - גם הקטע "Two Steps Behind". על פי הטענות, השיר החדש עוסק בכך שאם המפלצות אולי נראית לא רע - אבל מחקה אותה ועושה כל דבר שהיא עושה, רק הרבה פחות טוב.

להזכירכם, מדונה את גאגא עסוקות בעקיצות, אזכורים והכפשות מרומזות (בדרך כלל) של אחת לשנייה - בעיקר מאז שנטען שהזמרת הצעירה גנבה לחן של להיט היסטורי של מדונה, עבור להיט לא פחות גדול שלה. מדונה, הגדילה ושילבה בין "Express Yourself" (שלה) ל"Born This Way" (של המפלצת) בסיבוב ההופעות האחרון שלה. הכי לא מפתיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו תמיד, המקור. עטיפת "Rebel Heart", האלבום החדש של מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, אתמול צייץ המנהל האישי של מדונה ברשת שהשיר לא נכתב על הגברת גאגא, או מישהי אחרת ספציפית. "מדובר בהקלטה לא גמורה, של שיר שכנראה לא ייכלל באלבום החדש, לצד שירים רבים שהוקלטו", הסביר והוסיף ש"אין למדונה דבר נגד גאגא. להיפך, היא הקשיבה לאלבום שלה ושל טוני בנט לפני שבוע והעריכה אותו".

מדונה עצמה, טענה באמצעות תמונת אינסטגרם ש"יש אנשים מלאים בשנאה, הם יוצרים מריבות שכלל לא קיימות בין נשים חזקות... העולם גדול מספיק עבור כולנו". אחר כך, פרסמה תמונה של ליידי גאגא בסגנון עטיפת האלבום החדש שלה - בצירוף הכיתוב "אוהבת את זה... אמרתי אהבה והתכוונתי לכך", עם ההאשטג "חיה עבור אהבה". השלב הבא: השתיים יושבות לנגב חומוס יחד. או משהו.


וואלה! סלבס החליטה לסים את הסכסוך עם שימי מהמכולת, אחרי שנתן לה פחית תותית במתנה. מתוקי.

רכלו על הסכסוך של מדונה וליידי גאגא בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully