וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך! תמונות סקס של הזמר אשר דלפו לרשת

שירות וואלה! סלבס

25.12.2014 / 11:35

חובבי ארנ'בי קיבלו מתנת חג מולד מרגשת במיוחד - כשתמונות מתוך קלטת סקס של הזמר האהוב אשר ואשתו לשעבר צצו ברשת. כן, כולל איבר המין שלו, גלוי לחלוטין. וואלה! סלבס ליקוק

אשר. GettyImages
מזיע מרוב מבוכה? הזמר אשר/GettyImages

סנטה קלאוס בחן האם הייתם ילדים טובים או שובבים לקראת חג המולד? כי במקרה של הזמר אשר, כנראה שהתשובה היא ילד רע. מאוד רע. לראייה: תמונות מתוך קלטת סקס פרטית לחלוטין שצילם לפני חמש שנים, בהשתתפות אשתו לשעבר טמיקה פוסטר, דלפו היום (ה') לרשת. בתמונות, האקסית של אשר נראית מבצעת פעולה מינית, בגופו של הזמר. הו, הו, הו.

הסרטון החושפני מאוד, ככל הנראה נשמר במחשב נייד האישי של כוכב הארנ'בי - שנגנב יחד עם עוד חפצים פרטיים מהרכב שלו, אי שם בשנת 2009. דיווחים על קיומה של קלטת הסקס צצו שנתיים אחר כך, כשאישה אנונימית בקשה למכור את הסרטון הפרובוקטיבי של אשר לכל המרבה במחיר, ככל הנראה ללא הצלחה. בחודש שעבר, דיווחים על הקלטת צצו שוב, כיוון שככל הנראה הסרט הוצע למכירה בשוק השחור.


עוד סיפורי סלבס:
מה קורה בין דרור רפאל לאשתו?
המעריץ הבינלאומי של דנה אינטרנשיונל
החגיגה העצובה של האקסית של יהודה לוי

אשר. diaryofahollywoodstreetking.com, צילום מסך
ובכן, זו הגרסה המצונזרת של התמונה שכולל איבר מסוים של אשר/צילום מסך, diaryofahollywoodstreetking.com

הזמר הלוהט עצמו לא התייחס לקיומה של קלטת כזו או אחרת, שצילם עם אשתו לשעבר ואם ילדיו - אך על פי הדיווחים, עורכי דינו מנסים לאתר את המוכרת ולהשתיק את הפרשה. עם זאת, האקסית פוסטר, שבינתיים הספיקה לככב בתכנית ריאליטי טראש אמריקנית, אמרה ש"לא היתה רוצה שילדיה יראו קטע פורנוגרפי בהשתתפותי. לחלוטין לא".

כעת כך נראה, תמונה שכוללת איבר מאוד מסויים ונסתר בגופו של אשר, כבר חשופה לחלוטין, לעיניהם של המעריצים שביקשו להציץ לתוך התחתונים של הזמר החביב עליהם. זהירות, התמונה קשה . מאוד קשה.


וואלה! סלבס ראתה את התמונות ונזקקה לניידת טיפול נמרץ.


לא לבעלי לב חלש: התמונה הלא מצונזרת של אשר ממש כאן


רכלו על התמונה האינטימית של אשר בפייסבוק

לא מקורי?

7 בום: קלטות הסקס של כוכבי הוליווד

לכתבה המלאה

אשר הוא זמר שובב? הו, יה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully