וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה בין דרור רפאל לאשתו?

וואלה! סלבס

25.12.2014 / 0:30

רגע אחרי שיצא מהארון וחזר אליו ובדרך גם לחיקה החם של אשתו, מקורבים לשדרן דרור רפאל, מספרים שיש צרות בגן עדן וקשר מסובך בין השניים. "יש שם אי וודאות אחת גדולה". וואלה! סלבס החלטות

דרור רפאל. שי אוקנין
דרור רפאל ומרינה/שי אוקנין

עזבו את הח"כ בארון, סיפור היציאה מהארון החם (טוב, הפושר) של החודשים האחרונים שייך דווקא לשדרן הרדיו דרור רפאל - שיצא מהארון קבל עם ומצלמת וידאו פרטית והצליח לבלבל את צופי הטלוויזיה ומדורי הרכילות. כעת, רגע אחרי שסיפר על קשר שניהל עם גבר אחר (בדרכו המיוחדת והלא ברורה) וכן התוודה על אהבתו לגברים, הציג הכוכב חזית מאוחדת עם אשתו מרינה. אבל מה באמת קורה בין בני הזוג? תלוי את מי שואלים.

רגע לפני שהעונה של הריאליטי "מחוברים פלוס" עלתה לשידור, סיפר רפאל על כך שלפני שנה עזב את הבית אחרי שהכיר בחור שאיתו ניהל מערכת יחסים. דרור, חצי מצמד הרדיו הפופולרי "שי ודרור", נשוי למרינה - שאיתה הביא לעולם גם שני ילדים - אך לאחר תקופה שבה התחבט בינו לבין עצמו, סיפר דרור על הרומן שהסעיר את עולמו עם בחור צעיר ממנו, מול המצלמה.


עוד סיפורי סלבס:
המעריץ הבינלאומי של דנה אינטרנשיונל
טלי מורנו, איל קיציס והתינוק יוצאים הביתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מה קורה וזה. רפאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת ולמרות הכל, בערב השקת העונה החדשה של הדוקו-ראליטי, הפתיע רפאל כאשר הגיע יד ביד עם אשתו שבאה לתמוך בבעלה. זאת, כאשר כל עיני האורחים ומצלמות הטלוויזיה מכוונת אליהם. השניים הגיעו דקות ספורות לפני תחילת ההקרנה ולא הסכימו לענות לשאלות התקשורת, אך הצליחו להרים גבות לנוכח החזית הרומנטית המאוחדת.

כעת, מספר שבועות לאחר שעלתה התכנית, יודעים מקורבים לרפאל לספר שלא הכל נוצץ בבית משפחת רפאל וכי בתקופה האחרונה, הזוג יודע תסבוכות ביחסים ביניהם. "יש שם אי וודאות אחת גדולה, לא ברור מה קורה אצל הזוג הזה", סיפר מקורב לשניים, "דרור יוצא וחוזר מהבית, לא תמיד נמצא שם. הם בעצמם לא יודעים מה קורה ביניהם והמצב מסובך".

זה קרה, בערך

אאוטינג: דרור רפאל יוצא מהארון

לכתבה המלאה
דרור רפאל. רפי דלויה,
חוסר וודאות. דרור רפאל/רפי דלויה

לפי שעה. עדיין לא ידוע אם השניים החליטו לפרק את החבילה באופן סופי והאם מה שהוביל לנתק הנוכחי הן הביקורות הציבורית והכנסת המצלמות לתוך חייהם הפרטיים של הזוג רפאל. יודעי דבר מספרים שגם במהלך הצילומים עבור הריאליטי החושפני ניתן היה לראות את ההתלבטות של המחובר והקשיים הגדולים שבהם נתקלו רפאל ואשתו.

תגובת דרור רפאל: "הסיפור נמצא בטלוויזיה במחוברים. אתה מוזמן לעקוב".


וואלה! סלבס מתקשה להחליט אם היא רוצה לאכול חלב או בשר. אז היא מערבבת.


רכלו על דרור רפאל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דרור רפאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully