וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוטינג: דרור רפאל יוצא מהארון

וואלה! סלבס

12.11.2014 / 15:29

אחרי שנדב אבקסיס עשה את זה בתכנית ריאליטי - כעת גם שדרן הרדיו דרור רפאל יוצא מהארון, במסגרת העונה החדשה של דוקו-ריאליטי. מול המצלמה, הוא מדבר על מערכת יחסים שקיים עם בן זוג. וואלה! סלבס ורודה

דרור רפאל. רפי דלויה,
היוש! דרור רפאל/רפי דלויה

תתפלאו, אבל גם לוואלה! סלבס יש קווים אדומים. אחד מהם, הוא לא להוציא כוכבים מהארון (ויש לא מעט, היוש שאלת השבוע). אבל הפעם, היא תחרוג ממנהגה מאחר ומדובר במקרה יוצא דופן.

לוואלה! סלבס נודע, כי אחרי שלפני כמה חודשים נדב אבקסיס יצא מהארון אל מול המצלמות, בעונה הקרובה של תכנית ריאליטי שתושק בשבוע הבא - מגיש הרדיו דרור רפאל, שהוא בין המשתתפים בדוקו-ריאליטי "מחוברים", מחליט לשבור שתיקה ואחרי שנים בהם שמר את זהותו המינית בסוד, יוצא מהארון.


עוד סיפורי סלבס:
כאן, קים קרדשיאן חושפת את כל הישבן
דרמה ב"הכוכב הבא": מתיחות גדולה בין השופטים

דרור רפאל. שוקה כהן
דו שלא יחשדו. דרור רפאל/שוקה כהן

על פי גורמים בהפקת התוכנית, חצי מהצמד "שי ודרור", שבעבר היה נשוי לאישה שאיתה הביא גם ילדים לעולם - החליט לפני כשנה לעזוב את הבית. אז, רפאל אף ניהל מערכת יחסים עם בחור, שעל פי אותם גורמים בהפקה, העדיף לשמור את זהותו בחשאי.

חבריו של רפאל תעשיית הבידור, שבה הוא פועל כבר שנים ארוכות, אינם מופתעים מהצעד האמיץ. השדרן הגאה, נראה לא פעם במסיבות ומועדונים לגברים בלבד ולא פעם אף התלוצץ על העובדה שהוא גיי עם מכריו השונים.

זו אינה הפעם הראשונה שמפורסם יוצא מהארון בכלי התקשורת. רפאל, מצטרף לשורת סלבס גאים הכוללת את הראל סקעת, עברי לידר, אסי עזר והאחרון שבהם, ידידיה ויטל.

מהפקת התכנית "מחוברים" מסרו בתגובה: "זה לא נכון, ומעבר לזה אין תגובה".


וואלה! סלבס יוצאת מהארון רק בשביל לאכול את העוגיות חמאה שהשכנה מכינה.


רכלו על הארון של דרור רפאל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דרור רפאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully