וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המעשה המופלא של אורלי וגיא

18.12.2014 / 17:15

החתונה המתישה של ציון ויאנה, המחלה של אנג'לינה ג'ולי, הריון מספר שלוש של יעל בר זוהר והשערורייה של קים קרדשיאן - קבלו את כל הסיפורים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: אביתר חלימי הלבשה: FRED PERRY בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותחת ידיעה לא כל כך נעימה שמגיעה היישר מהוליווד. זוכרים שהייתם ילדים והאחים שלכם נדבקו באבעבועות רוח - ואז אמא שלכם היתה אומרת לכם להיצמד אליהם שגם אתם תדבקו ונעבור את זה בשלום? אז זהו שההורים של אנג'לינה ג'ולי לא עשו לה את זה. לעומת זאת, הילדים שלה כן והשחקנית המסכנה נדבקה באבעבועות רוח. כשהיא בגיל 39. אם לא די בכך, המחלה הנוראית תקפה את הכוכבת בדיוק בעיצומו של סיבוב יחסי הציבור של סרטה החדש "לא נשבר". על מנת שהמעריצים יאמינו לה, נאלצה ג'ולי לצלם סרטון חדש שמוכיח לעולם שהיא באמת חולה ולא מעמידה פנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איכסוש! אנג'לינה ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בואו נמשיך לעוד שתי אימהות שמעבירות קורס מזורז ב"איך לדפוק לילדים שלכם את החיים בעודם צעירים". נראה שבנות משפחת קרדישאן לא למדו לקח מהאמא המטורללת שלהם קריס, והורסות גם הן את החיים של הבייביז. זה מתחיל באחות קים קרדשיאן, שהחליטה לפרסם תמונה - שחדי עין יכלו להבחין שממנה חתכה את בתה הקטנה נורת' ווסט. אמא למופת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
איפה נורת'? קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

נשאר בגזרת האמהות ונמשיך למקום השלישי, שם נמצאת כוכבת שיכולה ללמד את הבנות מהפסקה הקודמת דבר או שניים באימהות. לא ברור אם זו הקרבה לדת או התשוקה שלה לבעלה גיא זוארץ, כך או כך - סמסו מזל טוב ליעל בר זוהר שנמצאת בחודש השלישי להריונה. הכוכבת שרק לאחרונה למדה לבשל ובעלה מצפים בקרוב מאוד לביקור שלישי של החסידה, שתביא להם עוד תינוק למשפחה. בן או בת? חכו ותראו.

יעל בר זוהר. אור גפן,
שיהיה במזל. יעל בר זוהר/אור גפן

נתקדם הלאה, לעבר הזוג הכי מתיש בביצה - שנראה כאילו הוא צועד לחופה כבר עשור. אם תשאלו את הרכלנים, סביר להניח שהם יגידו לכם שיציאת מצרים היתה יותר קצרה מהציפייה לחתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף. הזוג, ששמר מרחק נגיעה במשך שבוע שלם ולא נפגש האחד עם השנייה, יתחתן סוף סוף בתחילת השבוע הבא, לא לפני שחגגו מסיבת רווקים לוהטת באחוזה בצפון הארץ. אגב, אם אתם מגיעים לחתונה, כדאי לכם לבוא רעבים כי התפריט מלא בכל טוב. שיהיה בתיאבון.

ציון ברוך יאנה יוסף. ניר פקין
תתחתנו כבר. יאנה יוסף וציון ברוך/ניר פקין

הגענו למקום הראשון, עם עניין ההורות - הפעם של זוג שכולנו אוהבים להילחם איתו. תאחלו המון הצלחה לאורלי וילנאי וגיא מרוז שמנסים בימים אלה להפוך למשפחה אומנה. אחרי שכולם עקבו אחרי הזוג האקטיביסטי בנסיונותיו להביא ילדים לעולם, עכשיו נראה שהשניים מנסים כיוון שונה והגישו בקשה להפוך למשפחה אומנה. לצערם של השניים, התהליך הוא זמני, שכן הילד שיכנס לחייהם ישהה עימם זמן קצר עד שיחזור להוריו או שיעבור לאימוץ. כאלה נשמות.


וואלה! סלבס אימצה לעצמה רק לוק חדש. של פועלת בניין.


רכלו על הרשימה בפייסבוק

אורלי וילנאי, גיא  מרוז. רפי דלויה
בהצלחה. אורלי וגיא/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully