וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וגיא, פלוס: וילנאי ומרוז יצרפו ילד חדש למשפחה

14.12.2014 / 11:50

הזוג הכי אקטיבסטי על המסך, החליט כי מאס בתהליכי ההפריות והניסיונות להיכנס להריון - כך שעכשיו אורלי וגיא קיבלו אישור להיות משפחה אומנה של ילד ישראלי, שיצטרף למשפחה. וואלה! סלבס משפחה מודרנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! אורלי וילנאי וגיא מרוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא סוד שאורלי וילנאי וגיא מרוז מנסים כבר זמן רב להיכנס להריון. השניים, דיברו על כך בראיונות רבים ואף שיתפו את הקהל כולו בתכנית הדוקו-ריאליטי "מחוברים פלוס" - שבה הם משתתפים. אך לצערם של השניים, התהליכים לא עברו בהצלחה ואף סיכנו את חייה של הגברת וילנאי, שחוותה בעבר שני אירועי לב.

כעת, לאחר שמספר הניסיונות הרב לא צלחו, החליטו השניים ללכת על אופציה אחרת - משפחת אומנה. על פי מקורבים לזוג הכי לוחמני על המסך, השניים נכנסו בימים אלה לתהליך שבסופו יהפכו להיות משפחת אומנה של ילד ישראלי. על פי המקורבים, השניים, ככל הנראה יקבלו לזרועותיהם ילד גדול, שהוריו לא יכלו להמשיך לטפל בו. עם זאת, על פי חוקי המדינה, השניים ישמשו כמשפחתו הזמנית של הילד, עד שהוא יחזור לידיי הוריו או יעבור לאימוץ - אז יאלץ הזוג החמוד להיפרד ממנו.


רוצים עוד רכילות?
הצילו, אני בהריון: יעל בר זוהר וגיא זוארץ מצפים לילד
ביזנס אנד פלז'ר: בר רפאלי עושה את לוס אנג'לס
נגמרה הקצפת: הדיאטה המלחיצה של מיכל ינאי

הרשימה. תומר פלוטין, מערכת וואלה!
חמודים. אורלי וגיא/מערכת וואלה!, תומר פלוטין

אם לא ידעתם, וילנאי ומרוז החלו את מערכת היחסים שלהם בתור קולגות לעבודה - כשהנחו ביחד תכנית תחקירים. עם הזמן, היחסים המקצועיים עלו מדרגה והשניים, אחרי שעזבו כל אחד את החצי השני שלו, החלו לצאת האחד עם השנייה. לוילנאי ילד אחד מנישואיה הקודמים ואילו למרוז שלושה ילדים.


וואלה! סלבס עדיין שוקלת לאמץ את גלורי - הכלב המפוחלץ של אניטה פללי.


רכלו על האומנה של אורלי וגיא בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully