וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנג'לינה ג'ולי היא חסרת כישרון מפונקת"

שירות וואלה! סלבס

11.12.2014 / 11:19

תכתובת אימייל סודית של אולפן הענק "סוני", דלפה לרשת - וחשפה כי אחד המפיקים הבכירים בהוליווד טינף על כוכבת הענק של תעשיית הקולנוע. "ג'ולי היא אגו-מניאקית", הביע את דעתו. וואלה! סלבס אופסי

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
בסך הכל סלבריטי. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

אז מתברר שהעובדה שאת כוכבת על בסדר גודל של אנג'לינה ג'ולי, לא הופכת אותך ליקירת תעשיית הבידור ההוליוודית. להיפך - אנשים רמי מעלה בתעשיית הבידור האמריקנית (לא פחות ממך) עשויים לנטור לך טינה, לחשוב שתשומת הלב לא ממש מגיעה לך או לאהוב אותך קצת פחות מהשאר.

ג'ולי, עומדת ביום האחרון במרכזה של שערוריית הדלפות חדשה - אבל לא כזו שכוללת תמונות עירום מביכות, אלא דווקא התכתבויות דואר אלקטרוני פרטיות, שעסקו בשחקנית הכל כך מדוברת. מתברר שכחלק מדליפת החומרים הסודיים של אולפני "סוני" לרשת בשבועות האחרונים (סרטים שעוד לא הופצו בבית הקולנוע, מספרי הטלפון של כוכבי ענק) - דלפו בימים האחרונים גם אימיילים של בכירים באולפנים, בהם גם של מפיק העל סקוט רודין, שהתייחס באופן מפורש ומשפיל במיוחד לאשתו של בראד פיט.


עוד סיפורי סלבס:
למה רן דנקר לומד סטפס?
לא נחים: יהודה לוי והחברה בדאבל דייט
מה אתם באמת יודעים על 2014? חידון הסלבס העולמי הגדול

מליפיסנט.
מכשפה רעה? אנג'לינה ג'ולי ב"מליפיסנט"

"אני לא אהרוס את הקריירה שלי בגלל פרחחית מפונקת וחסרת כשרון כמו אנג'לינה", כתב מי שהפיק סרטי להיט כמו "הרשת החברתית", "המופע של טרומן" ו"השעות". הסיבה? הכוכבת לא הסכימה שהבמאי דיוויד פינצ'ר (זה שביים את פיט ב"מועדון קרב") יביים את הסרט שעסק בחייו של סטיב ג'ובס. במקום, ממש רצתה שיעבוד על סרט בכיכובה שיעסוק בסיפורה של קליאופטרה. המפיק, טען שהוא לא מוכן להתפשר בגלל "האגו המשתולל והטירוף של ג'ולי. שום סרט לא יעשה על קליאופטרה".

באימיילים הפרטיים שנחשפו ברשת, ציין רודין שאחת הכוכבות הכי גדולות בעולם, היא למעשה "בדיחה קאמפית ולא יותר מסלבריטי, זה הכל". עוד הוסיף, ש"הדבר האחרון שאנחנו צריכים הוא להפיק עוד כישלון קופתי בכיכובה, כל אחד יכול להבין שזה מה שיקרה", כתב על ג'ולי. וזה עוד אחרי שעבד עם בעלה האוהב על הסרט "מאניבול". ג'ולי, כנראה לא האגוז הכי קל לפיצוח בתעשיית הכוכבים, נמנעה מלהגיב לדברים לפי שעה.


וואלה! סלבס יודעת מה אתם חושבים עליה גם בלי שתשלחו אימייל. היא קוראת מחשבות.


רכלו על מה שאתם חושבים על אנג'לינה בפייסבוק

לא קל לה

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט נתפסו במריבה סוערת?

לכתבה המלאה
סקוט רודין. Reed Saxon, AP
המפיק המטנף. סקוט רודין/AP, Reed Saxon
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
מצאו את החצי המוכשר יותר. ג'ולי עם בראד פיט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully