וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה רן דנקר לומד סטפס?

11.12.2014 / 11:11

מי שלפני מספר שנים נחשב לאחד השחקנים הלוהטים בישראל, החליט לאחרונה להתפתח לכיוונים אמנותיים שונים. בימים אלה, רן דנקר שוקד על תחביב חדש ומיוחד. וואלה! סלבס פאדה בורה

רן דנקר. ראובן שניידר,
התגעגעתם? רן דנקר/ראובן שניידר

אם גם אתם התגעגעתם לרן דנקר, נראה שבקרוב תוכלו לצפות בו ממרחק אפס - כשיעלה שוב על הבמה. בשנה הקרובה זה יקרה בתיאטרון הבימה, במסגרת המחזמר החדש בכיכובו "שיר אשיר בגשם", בבימויו של משה קפטן.

דנקר, שהיה לפני מספר שנים לאחת ההבטחות של הביצה המקומית, החליט להתרחק מאור הזרקורים ולהתמקד בקריירת המשחק שלו. לכן, פשט את מדי הכוכב, החל ללמוד משחק באופן רציני והצטרף לקבוצת צעירי הבימה - שאיתה העלה לא מעט הצגות בשנים האחרונות כמו "המאהב" ו"שבועה".


רוצים עוד רכילות?
לא נחים: יהודה לוי והחברה בדאבל דייט
דוהרת! הרכב החדש של בר רפאלי

רן דנקר. רפי דלויה,
רגליים של רקדן? רן דנקר/רפי דלויה

המחזמר, יתבסס על הסרט המוזיקלי המצליח בכיכובם של ג'ין קלי ודבי ריינולדס - כאשר הבמאי עומל בימים אלו על הגירסה החדשה למחזמר "שיער" שעתידה לעלות בינואר הקרוב. מיד אחר כך, הוא והכירואגרף אביחי חכם, יחלו את העבודה על השואו התיאטרלי הרטוב.

אך נראה שדנקר ג'וניור הוא אחד שלוקח את התפקידים שלו ברצינות. עכשיו, לקראת התפקיד החדש במסגרת המחזמר, הוא החל לקחת שיעורי ריקוד אישיים. בין הסגנונות השונים, אותם לומד השחקן הנחשק גם מחול מודרני, מחול קלאסי ושימו לב - סטפס. כן, בקרוב מאוד תוכלו לצפות בכוכב הלוהט רוקע ברגליו עם נעליים מיוחדות. שיהיה בהצלחה.


וואלה! סלבס רוקעת ברגליה רק כשהיא זקוקה לפחמימה ואף אחד לא מתייחס אליה.


רכלו על הריקוד של רן דנקר בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully