וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בהופעה של "מה קשור": שלום מיכאלשווילי נפצע על הבמה

וואלה! סלבס

25.11.2014 / 0:01

לא מצחיק: שליש "מה קשור" והאבא לעתיד, עלה לבמה עם שני חבריו להרכב, כאשר לפתע חלק מהתפאורה קרס וגרם לבהלה. מיכאלשווילי, נפגע ברגלו, צעק וההופעה הופסקה. וואלה! סלבס חובשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא צחוק. שלום מיכאלשווילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבתם שההופעות של "שלישיית מה קשור" הן כמה רגעים של צחוק והנאה? מתברר שלא תמיד. שליש ההרכב המשעשע, שלום מיכאלשווילי, נפגע ברגלו במהלך מופע שהתקיים אמש (ב'), כאשר חלק מהתפאורה קרס - וגרם לדקות ארוכות של פאניקה על הבמה. במשך רגעים מלחיצים של אי בהירות, הזעיקו ציון ברוך ואסי ישראלוף צוות של עזרה ראשונה למקום, תוך כדי פיזור הצופים הרבים שבמקום.

לוואלה! סלבס נודע כי התקרית הלא נעימה, התרחשה כאשר מיכאלשווילי הופיע יחד עם חבריו להרכב בפני קהל של וועד עובדים, באזור אשדוד. כמה דקות אחרי תחילת השואו של "מה קשור", נפלו חלק מווילונות התפאורה - מה שגרם גם לאבא לעתיד (היוש, ענבל שלוי) למעוד מול הצופים הנדהמים.


עוד סיפורי סלבס:
אילנית לוי: "בירכתי את אייל גולן אחרי הלידה"
שלום מיכאלשווילי מגלה מה הוא אוהב לאכול
"קארין כהן פירקה את האסלה בהודו"

שלישיית מה קשור. אביב חופי
שני שליש בסדר. שלישיית "מה קשור"/אביב חופי

צעקו "הוא שבר את הרגל"

כתוצאה מכך, מיכאלשווילי נפגע ברגלו וככל הנראה האמין כי שבר את רגלו - כך שהחל לצעוק על הבמה שנפצע באופן חמור. שני חבריו, מיהרו לקרוא לצוות הרפואי, תוך שהם צועקים שהוא "שבר את הרגל", במשך רגעים ארוכים של חרדה, שבהם אף פיזרו את הקהל הרב שגדש את המקום.

דקות ספורות אחרי שפונו מהמקום, נמסר לצופים המודאגים כי ההופעה הסתיימה. עם זאת, אחרי כ-20 דקות של הסתגרות בחדר ההלבשה מאחורי הקלעים, החליט ההרכב המצחיק לחזור לבמה ולסיים את ההופעה.

מיכאלשווילי, שידוע גם כספורטאי ושחקן פוצ'יוולי חופים (רגלי זהב, בלי עין הרע) - פתח את השואו כשהוא צולע מול הצופים, אז אמר "חשבתי ששברתי את הרגל, אבל אני בסדר" - ובהמשך גילה שעל פי אבחנה ראשונית, כנראה מתח את הגיד ברגלו. למרות הפגיעה הלא נעימה, השלושה אפילו התבדחו על הדרמה, כאשר אסי אמר לציון בשעשוע "מה, גם אתה נפלת מאחורי הקלעים?". פו, רק בריאות.

את תגובת מנהלת "שלישיית מה קשור" לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הידיעה.


וואלה! סלבס לא נופלת על הבמה. היא נופלת רק על אנשים.


רכלו על הפציעה של שלום מיכאלשווילי בפייסבוק

גבר עם ביצים

שלום מיכאלשווילי עושה שופינג!

לכתבה המלאה
שלום מיכאלשווילי. שלומי גבאי
עכשיו תנוח. שלום מיכאלשווילי על החוף/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully