וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברד ירד: בר רפאלי בוערת בספרד

וואלה! סלבס

20.11.2014 / 11:36

הולה! בזמן שנימנתם, בר רפאלי הספיקה להחתים את הדרכון שלה. הפעם בספרד - שם הספיקה לקחת חלק בטקס אופנה, לקבל פרס יוקרתי ואפילו להשתתף בתוכנית אירוח פרועה ביממה אחת. וואלה! סלבס צ'יקטיטה

אימג'בנק GettyImages

אז אמנם התיירות הנכנסת לישראל לא במצב מעודד, אבל זה לא אומר שהשגרירה הבינלאומית שלנו עומדת להאט את הקצב שלה ולהפסיק להחתים את הדרכון שלה בדרך לעוד יעד בעולם. הפעם בתפריט: ספרד. על הפרק: טקס פרסים של מגזין נחשב ותכנית אירוח, שכללה חומר מוזר על השיניים. כן, זה עוד יום בחייה של בר רפאלי.


רוצים עוד חדשות חמות?
קרנית גולדוווסר ילדה בת
לבריאות: נינט טייב אוכלת עבור שניים
אלמה דישי: "לקבל את עצמי כמו שאני, זו ממש מתנה"

בר רפאלי. GettyImages
איך שרירי הבטן? תאכלו את הלב. בר רפאלי משוויצה/GettyImages

הברבור הלאומי השתתפה אתמול (ד') בתוכנית האירוח הספרדית 'El Hormiguero', שידועה בקטעי ההומור הפרועים שלה. רפאלי, חמושה בשמלת מיני קצרצרה אדומה וסקסית, נראתה זוהרת בראיון שארך למעלה מעשר דקות, בו סיפרה על חוויותיה כדוגמנית על, העבודה המשותפת עם הטניסאי רפאל נדל, השער המפורסם של ספורטס אילוסטרייטד, ושער "מקסים" הידוע, בו נבחרה לאשה הסקסית בתבל. אה כן, היא מן הסתם, גם הראתה כמה מהתמונות הבולטות בחשבון האינסטגרם שלה, בזמן שתמונות וקטעי וידאו שלה מהילדות מוקרנים ברקע.


רפאלי אף הציגה בפני הקהל את הצד השובב שלה, כאשר ניהלה שיחה ערה עם בובה (רק שרד אורבך לא יקנא), לקחה חלק בקטע קסמים ואפילו הכניסה לפיה אור ניאון כחול מדי פעם בזמן התוכנית. מולטי טאלנט.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בר רפאלי. GettyImages
אני רוצה אותך!/GettyImages
בר רפאלי. GettyImages
ככה נראית פצצה ישראלית. ביוש ספרדוש/GettyImages

היום העמוס של רפאלי לא נגמר, אתמול היא הספיקה גם להשתתף בטקס פרסי האופנה של המגזין "מארי קלייר" במדריד. הפעם, בחרה רפאלי אאוטפיט אביבי וצנוע יותר.
הטקס עצמו חגג וציין את מוצרי הקוסמטיקה והיופי הטובים ביותר בעולם שנבחרו על ידי צוות שופטים בינלאומי. הטופמודל, שכבשה את השטיח האדום ואת תשומת לב התקשורת במקום, גם זכתה מהמגזין בפרס "אייקון האופנה לשנת 2014".

בר רפאלי. GettyImages
חיוך של מיליון דולר!/GettyImages

הטור הבינלאומי של רפאלי עתיד להמשיך בלונדון, שם היא עומדת לפגוש את סיימון קאוול על סט תוכנית הריאלטי "אקס פקטור". בכל זאת, היא מנחה את הגרסה הישראלית שעתידה לעלות לעונה שנייה בקרוב.


וואלה! סלבס מחתימה דרכון כל פעם שהיא מגיעה לנס ציונה.

בר רפאלי. GettyImages
הבאתי איתי שמש לספרד/GettyImages
בר רפאלי. GettyImages
איזה פייס!/GettyImages
בר רפאלי. GettyImages
שריפה, מוצ'אצ'וס, שריפה!/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully