וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמה דישי: "לקבל את עצמי כמו שאני, זו ממש מתנה"

19.11.2014 / 11:53

ה"איט גירל" החדשה בביצה, לא מתביישת בגוף שלה ולא חוששת לדבר עליו - תוך שהיא מדגמנת לנז'רי סקסי. על הדרך היא גם מרכלת על הפרטנר יהודה לוי. וואלה! סלבס תחתוני סבא

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מאיה בן ניסן

לא מעט דובר על אלמה דישי בשבועות האחרונים, ובטח ובטח ביממה האחרונה. השחקנית המוערכת, שלא נולדה עם נתונים של דוגמנית צמרת, עוררה הדים רבים לאחר שנבחרה לקמפיין היח"צ של חברת ההלבשה התחתונה "טריומף" - רובם, עסקו בנתוניה הפיזיים והמראה החיצוני של דישי.


רוצים עוד רכילות?
קים קרדשיאן במחשוף מוגזם
חשופה מאוד: אלמה דישי מדגמנת תחתונים
מהוליווד באהבה: הפרויקט של מורן אטיאס וכוכב 'מד מן'

אלמה דישי. אלירן אביטל,
היוש, תחתונים. אלמה דישי מדגמנת/אלירן אביטל

אך נראה שדישי, כיאה לכוכבת במעמדה, לא ממש מתרגשת מדיבורי הסרק האלה. להיפך - היא דווקא מאוד שלמה עם עצמה ועם הפיגורה שלה. "זו הזדמנות באמת באמת נדירה לשתף פעולה עם מותג כל כך יפה וגם להביא משהו מעצמי ולקבל את עצמי כמו שאני זה ממש מתנה", היא מסבירה לוואלה! סלבס.

"את יכולה להיות מי שאת, ואת לא צריכה להשתנות בשביל משהו... פתאום אני יכולה לבוא כמו שאני לזה ולאהוב את עצמי בזה - זה נורא כיף. אני לא מרגישה שאני גם חורטת על דגלי שום דבר. אני קודם כל באה בתור מי שאני, וכיף לי לעשות דבר כזה ברמה האישית", אמרה.

עוד באותו נושא

חשופה מאוד: אלמה דישי מדגמנת בתחתונים

לכתבה המלאה
אלמה דישי. אלירן אביטל,
מחכה לקלוז אפ. דישי/אלירן אביטל
אלמה דישי. אלירן אביטל,
זה לא הגיל, זה התרגיל. או משהו. דישי סקסית/אלירן אביטל

עם כל הכבוד למודל "האישה האמיתית", גם דישי מבינה שאין לה אפשרות להימנע מהמכחול הקטן על המחשב, זה של תכנת הפוטושופ, "אני חושבת שהכל שאלה של לאיזה דגם מכוונים", טענה. "גם כשעושים פטופשופ, יש הבדל בין לרטש ולהוריד ארבע מידות וליצור מודל שהוא יוצר הפרעות אכילה בקרב אוכולוסייה שלמה, ויש עניין של לעבוד על תמונה ולתקן אותה".

אלמה דישי. אלירן אביטל,
פאן על סט הצילומים. אלמה דישי/אלירן אביטל

בניגוד לדוגמניות אחרות, או אולי רק בכדי להוכיח לכולם שהיא ממש, אבל ממש שלמה עם הפיגורה שלה - בלילה שלפני הצילומים אלמה לא שרפה קלוריות במכון הכושר אלא דווקא עשתה פעילות אחרת. "דנתי בזה ביני לבין עצמי... תמיד יצא לי לראות בכתבות מה עושים לפני צילומים... בסוף הלכתי לאכול גלידה, זה נשמע כל כך קיטש - אתמול בערב זה מה שעשיתי". לבריאות.


וואלה! סלבס תמיד עושה כושר לפני צילומים. איך? היא שוטפת את הסטודיו לפני שהדוגמנית מגיעה.


רכלו על אלמה דישי כדוגמנית תחתונים בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אלמה דישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully