וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בר רפאלי רוצה תינוק!

6.11.2014 / 17:15

בין הבילוי של שרה נתניהו במספרת יוקרה לסכסוך של אביב גפן ודודו אהרון - בר רפאלי החליטה שתהיה הכוכבת הבאה שתיכנס להריון. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

בימוי: דובי קליין, עריכה: אביתר חלימי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים וכמובן, הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את הרשימה פותח אורח ישן נושן שכנראה מאוד התלהב מהביקור בארץ אז הוא החליט להגיע שוב, רק שהפעם עם פחות רעש וצלצולים. זוכרים שוויל אי אם ביקר פה לפני מספר חודשים וכמעט, רק כמעט גנב את ההצגה לגברת רפאלי כשהגיע ליום הולדתה? אז זהו, שכנראה שכוכב הבלאק אי פיז התלהב מארץ ישראל היפה והפורחת - והחליט לחזור לסיבוב שני. שלא תטעו, ממש כמו בפעם הקודמת, מדובר בטיול שכולל ביזנס ופלז'ר.

וויל איי.אם. תמונות גולשים
יאללה בלאגן! וויל איי. אם בישראל/תמונות גולשים

במקום הרביעי נמצא זמר נוסף, שאוהב לעשות הכל ברעש וצלצולים, או במילים אחרות, מחפש תשומת לב. אביב גפן, שנות ה-90 צלצלו וביקשו שתתבגר ומהר. הגימיק הזה, לרדת על אנשים, מספר שנורא פה וכל השיט הזה שבזכותו אתה זוכה לפרסום - פסח מן העולם. אפילו בריטני ספירס הפסיקה לעשות את זה. אז פעם הבאה תחשוב טוב לפני שאתה יורד על השירים של הזמר המזרחי בכלל ושל דודו אהרון בפרט. השד העדתי רק מחכה להתפוצץ, חבל שהוא יתפוצץ לך בפנים. או שבעצם רגע, זה בדיוק מה שקרה. אופסי.

אל המקום השלישי מגיעה הגברת הראשונה של עולם הפוליטיקה, שהחליטה שמחאת המילקי היא ממנה והלאה, וכשהיא צריכה טיפול לשיער עדיף לעשות את זה במספרת יוקרה. מה לא נאמר על אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו או יותר נכון על הסטייל שלה, אבל לשרה'לה לא אכפת - היא בשלה. לכן הגיעה אחת הנשים החשובות במדינת ישראל למספרת יוקרה בפרויקט צמרת בצפון תל אביב ולאחר כארבע שעות של טיפולים, צבעים ומה לא - יצאה מאושרת, כשהיא מלווה בשומרי הראש שלה וזרקה חיוך לצלם האמיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שרה נתניהו. ניר פקין
איזו מחאה? שרה/ניר פקין

במקום השני נמצאת אחת הזמרות המפורסמות בעולם שהחליטה להתגבר על הפרידה הכואבת מהחבר בעזרת חבר חדש. הטווויסט? הוא ביקר במשרדיה של וואלה! סלבס. זוכרים שהחבר של בריטני ספירס בגד בה לפני מספר שבועות? זוכרים שגם היה סרטון וידאו שתיעד את הכל אך נרכש על ידי אביה של הזמרת? אז זהו שלספירס כל זה לא ממש מזיז. לה יש חבר חדש, חתיך ועשיר מאוד. אה כן, אותו חבר גם ביקר בישראל לאחרונה, או ליתר דיוק ממש כאן באולפנים של וואלה!, בהם צילם תכנית עם לאון רוזנברג.

בריטני ספירס צ'ארלי אברסול. ספלאש
גטי אימאג', עיבוד תמונה
בוא לבקר שוב. החבר החדש/עיבוד תמונה, ספלאש גטי אימאג'

למקום הראשון מגיעה אחת הידיעות המרעישות של השבוע - זאת שכולם מחכים לה כבר שנים ועתידה לקרות ממש בקרוב. אם ירצה השם. אחרי שנים שבר רפאלי לא הסכימה לחשוף ולו פרט קטנטן על חייה הפרטיים, נראה שמשהו טוב קורה לה. יש כאלו שיגידו שזו האהבה. כך או כך, רפאלי כבר לא שומרת את כל הקלפים לעצמה ובראיון שהעניקה השבוע לוואלה! סלבס, חשפה כי הכוכבת הבאה שתיכנס להריון היא לא אחרת מאשר היא בעצמה. אתם יכולים להירגע, אבא כבר יש וקוראים לו עדי עזרא.


וואלה! סלבס תיכנס להריון רק מרוח הקודש. א-מ-ן.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

בר רפאלי. רפי דלויה,
יש תינוק? בר רפאלי/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully