וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מי יהיה בעלה של כוכבת "מעושרות"!

וואלה! סלבס

6.11.2014 / 0:15

דנה פרידר? כדאי שתקראי את זה: בתקופה הקרובה בן הזוג שלך, אלי פיניש, יבלה זמן רב עם בחורה יפיפייה ועשירה שאינה את - שתחלוק איתו מסך וסצנות אינטימיות. וואלה! סלבס חיה בסרט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב תעשה דרמה על המסך הקטן. המעושרת אליאור/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! סלבס מקווה שדנה פרידר לא קנאית במיוחד. הסיבה? בקרוב מאוד בן הזוג שלה, אלי פיניש, יבלה הרבה מאוד זמן צמוד לאישה יפה אחרת - שלבטח תהיה מוכרת לצופי הטלוויזיה האדוקים.

בשבועות האחרונים מושלם תהליך הליהוק לסדרת הדרמה החדשה "להרוג את סבתא", שבה פיניש מככב בתפקיד הראשי כקבלן עשיר. כאן מגיע הטוויסט - כי מי שתגלם את אשתו היפה היא לא אחרת מכוכבת הדוקו-ריאלטי "מעושרות", אליאור (בלי שם משפחה, כמו מדונה, רק פחות).


רוצים עוד חדשות חמות?
"בר רפאלי קיבלה הצעת נישואים"
שולטת: ביונסה היא המוזיקאית העשירה בעולם
הקשר המפתיע בין החבר החדש של בריטני ספירס לוואלה!

אלי פיניש, דנה פרידר. ניר פקין
לא לקנא דנה. אלי פיניש ודנה פרידר/ניר פקין

אליאור היא אחת מכוכבות העונה השלישית של הריאליטי המענג "מעושרות", ששודר בערוץ 10. בתכנית, הכניסה אליאור, אומנית פופ-ארט מהרצליה פיתוח מצלמות לחייה ונתנה הצצה לחיי התענוגות שלה. מי שהתלהב גם הוא מדמותה הכובשת בתוכנית, הם יוצרי הסידרה יוסי מדמוני ודוד אופק (שעמדו מאחורי "בת ים ניו יורק") וכן ליאור שפר שנדלקו על האופי של האמנית כך שליהקו אותה לתפקיד אשתו של פיניש. מתאימים?

גם בסדרה המתוסרטת, אליאור שומרת על פן אותנטי -כך שמי שתגלם את חברתה, היא הקולגה מהריאלטי, אליס אביבי שתכנס לנעליה של ה-BFF. מה שלא אמור להצריך ממנה עבודה קשה בכדי להיכנס לתפקיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מירי אלוני קריוקי משויך. שרון בוקוב, yes
הסבתא! מירי אלוני חוזרת למסך/yes, שרון בוקוב

הסדרה המסקרנת, שתצטלם בחורף הקרוב, מספרת על דמותה של סבתא, שאותה תגלם לא אחרת מאשר הזמרת מירי אלוני - שנכנסת לנעליה של זקנה מניפולטיבית ורעה, ששולטת בעסקיים המשפחתיים השונים. כל זאת בשעה שבני משפחתה חיים ובפחונים וחיים חיי פשע ומנסים בדרכים שונות להרוג אותה.

פיניש יגלם את יז"ם הנדל"ן, שמנסה לפנות אותם מהקרקע שלהם. נשמע מוכר? זה לא סוד שהדרמה החדשה מתכתבת עם האירועים האקטואליים בהם מעורבים מפוני גבעת עמל מתל אביב.


וואלה! סלבס פעם פונתה מביתה של אביבית בר זוהר, רק כי רצתה חתימה וסלפי.


רכלו על אשתו הטלוויזיונית של אלי פיניש בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה אליאור ואליס עובדות על התפקיד!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully