וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולטת: ביונסה היא המוזיקאית העשירה בעולם

שירות וואלה! סלבס

5.11.2014 / 16:30

כמו בכל כמה שבועות, מגזין פורבס מכתיר מפורסם בתואר "הכי טוב". הפעם, תורה של ביונסה, שגרפה מאות מיליוני דולרים והפכה למוזיקאית הרווחית השנה. לא תאמינו מי הגיעה למקום השלישי. וואלה! סלבס בלינג

ביונסה בטקס פרסי MTV, אינגלווד, קליפורניה,  אוגוסט 2014. GettyImages
שולטת בטבלה! ביונסה בהופעה/GettyImages

רכשתם את האלבום או ביליתם בהופעה של ביונסה השנה? נחשו למי סייעתם להפוך למוזיקאית הנשית הרווחית ביותר לשנת 2014! כמו בכל כמה שבועות, מגזין העסקים פורבס מכתיר רשימת אנשים נוצצים שעשו הרבה יותר כסף מכם (אבל הרבה, יותר, כסף) - כשהפעם התמקדו בנשים הרווחיות ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית.

ביונסה, למשל, ניצבת במקום הראשון עם רווח של 115 מיליון (!) דולר בשנה האחרונה (להבדיל מסכום של "רק" 53 מיליון בשנה הקודמת). זו כנראה היתה השנה הטובה ביותר בקריירה של קווין בי, שהופיעה על הבמה השנה לא פחות מ-95 פעמים (!!), השתתפה בקמפיינים לשתייה קלה ובגדי ים - ובעיקר שיגעה את העולם, בזכות אחותה הבועטת ובעלה, הראפר הקשוח (אך ככל הנראה בוגדני) ג'יי זי.


עוד סיפורים נוצצים:
הקשר המפתיע בין החבר החדש של בריטני ספירס לוואלה!
מה: קים קרדשיאן חמצנה את הגבות שלה
ריהאנה רטובה בתמונות עירום נועזות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגברת כסף. ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד אחרי הבוטילישס, ניצבת במקום השני ברשימת הזמרות המעושרות טיילור סוויפט. הכוכבת הצעירה, שמנענעת את העולם, עם חצי מרווחיה של ביונסה. סוויפט, הכניסה לחשבון הבנק 64 מיליון דולר, בעיקר בזכות שלל פרסומות בכיכובה פלוס מעריצות צווחניות - שאוהבות אותה עוד מהתקופה שהיתה זמרת קאנטרי צעירונת ורכשו את האלבום ששחררה ממש לפני כשבועיים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טיילור סוויפט לובשת מוניק לולייה בבכורת הסרט ~The Giver, ניו יורק, אוגוסט 2014. GettyImages
כמעט השנה שלה, אבל רק כמעט. טיילור סוויפט/GettyImages
פינק. GettyImages
תוספת מפתיעה לשלישייה. פינק/GettyImages

למרבה ההפתעה, מי שסגרה את השלישייה המובילה היא לא מדונה האייקונית ולא ניקי מינאז' עם ישבני הפלדה - אלא דווקא הזמרת הקשוחה פינק. מיס ורוד, צברה 52 מיליון דולר בשנה האחרונה, בעיקר בזכות סיבוב הופעות שבאמצעותו שלשלה מיליון דולר עבור כל הופעה!

מיד אחריה, מופיעות החשודות המיידיות ריהאנה (שלא עשתה השנה הרבה מלבד צילומי עירום כאלה או אחרים ובכל זאת הכניסה 48 מיליונים) והצווחנית השולטת במצעדים, קייטי פרי - שצברה 40 מיליון דולר בתקופה שנבחנה עבור הממצאים. עכשיו, אחרי שגיליתם כמה כל אחת מהן הרוויחה, בחנו את חשבון הבנק שלכם.

וואלה! סלבס הרוויחה השנה בערך 289 ש"ח ושתי סוכריות טופי.


רכלו על הרווחים של הזמרות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully