וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד הדרמטי של מייקל לואיס

וואלה! סלבס| צילום: אביב חופי

4.11.2014 / 0:06

האיש עם הקוביות חוזר למסך בתפקיד מיוחד בדרמה בלשית לצידן של שתי נשים יפות וחזקות. אחת ששבה לביקור אחרי תקופה ארוכה בחו"ל והשנייה תצחיק את לואיס. וואלה! סלבס משנה כיוון

מייקל לואיס. ניר פקין
היי לך! מייקל לואיס עושה קאמבק/ניר פקין

התגעגעתם לפרצופו של מייקל לואיס על מסך טלוויזיה שלכם? אל דאגה, בקרוב הגעגועים יעלמו כיוון שהדוגמן, המנחה והשחקן החתיך - לוהק לאחרונה לסדרה מסקרנת שעתידה לעלות בקרוב בערוץ 2 בזכיינית "קשת".

לואיס, שבשנה האחרונה כיכב בסדרות כמו "גאליס" ובראליטי של דנה אינטרנשיונל "ישנן בנות", מככב לאחרונה בגירסה האיטלקית של "המירוץ למיליון" - כפי שדיווחה בעבר וואלה! סלבס. עכשיו, האיש עם השרירים מקבל את הצ'אנס שלו בעולם הדרמות למבוגרים, לצד של שתי נשים מוכשרות ונחשקות במיוחד.


רוצים עוד חדשות חמות:
הוליווד סוערת: טום קרוז יוצא עם לינדזי לוהן או מירנדה קר?
תיק הטיפוח: שרה נתניהו מבלה במספרה
הבילוי הפרוע של וויל איי.אם בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהיה עירום? אמן! מייקל לואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לואיס בן ה-26, כבר החל בצילומי דרמה בלשית בשם "נופלות על הרגליים", כאשר לצידו יופיעו מילי אביטל שחוזרת לעבוד בישראל וכן האישה הכי מצחיקה על המסך הקטן - שני כהן.

שתיהן, יגלמו שתי נשים שמשתפות פעולה כדי לפתור תעלומה מסתורית במיוחד, אשר במרכזה העלמותו של בעלה של "דנה" (אותה תגלם אביטל) שנעלם מעל פני האדמה. היא חוברת ל"חנית" (כהן), אשר הייתה מזכירתו של בעלה וגם ניהלה עימו רומן ממושך מאחורי גבה של אשתו.

שני כהן. ניר פקין
פותרת תעלומות. שני כהן/ניר פקין

לואיס המסוקס יגלם את בן של זוג יהלומנים עשירים שפונים לצמד הבנות, כדי לשכור את שירותיהן של הבנות שחוברות יחד לפצח תעלומות. אם יתמזל מזלכם, אולי לואיס ייתן הצצה גם לגופו ההורס מול המצלמות.

שעומדת מאחורי הסדרה שמצטלמת בימים אלה, היא רותי רודנר, כאשר את הסידרה תביים איילת מנחמי. מלבד לואיס, יפציעו בסדרה גם שחקנים מנוסים כמו עליזה רוזן, גילת אנקורי, תומר שרון ואבי דנגור ("אבי הזמר").


וואלה! סלבס מנסה לפתור תעלומה. איך שכל פעם נעלמת לה גרב במכונת כביסה?


רכלו על הג'וב הדרמטי של מייקל לואיס בפייסבוק

במה הוא הכי טוב?

מייקל לואיס מתפשט מול המצלמה

לכתבה המלאה
מילי אביטל. אביב חופי
מגע של הוליווד. מילי אביטל/אביב חופי
מייקל לואיס. ניר פקין
איה! מייקל לואיס/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully