וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד סוערת: טום קרוז יוצא עם לינדזי לוהן או מירנדה קר?

שירות וואלה! סלבס

3.11.2014 / 11:55

רגע אחרי שגרושתו פתחה את הפה, טום קרוז חוזר לשוק הדייטינג עם שמועות על שני רומנים חדשים ומפתיעים במיוחד. על הכוונת: דוגמנית מצליחה וילדה רעה מהוליווד. וואלה! סלבס חוזה ממון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במי הייתם בוחרים? המירוץ לחוזה הבא. מירנדה קר, טום קרוז ולינדזי לוהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייטי הולמס שפכה את הלב בראיון חושפני על החיים אחרי הגירושים מטום קרוז? כעת, על פי דיווחים בחו"ל, השחקן ההוליוודי עומד במרכזן של שתי פרשיות אהבים - עם שתי נשים מוכרות במיוחד. מזל שוואלה! סלבס כאן כאן לעשות סדר.

בסוף השבוע האחרון צצו דיווחים על כך שהכוכב ההוליוודי הגרוש נפגש מספר פעמים עם השחקנית המתוסבכת לינדזי לוהן. על פי השמועות, השניים מנהלים רומן בסתר, זאת לאחר שנצפו מגיעים לאירוע משותף יחד.

על פי הדיווחים בהוליווד, מקורב לשחקנית בת ה-28 סיפר ש"ללינדזי היה תמיד קראש על טום והיא כל כך רצתה לפגוש אותו, ברגע שהיה לה את הצ'אנס הזה היא ניצלה אותו". מפתיע? לא ממש.


רוצים עוד חדשות חמות?
תיק הטיפוח: שרה נתניהו מבלה במספרה
אורח חוזר: וויל איי.אם מבלה בישראל
הקמפיין המפתיע של פבלו רוזנברג

טום קרוז. ספלאש
אני עורך אודישנים לתפקיד אשתי החדשה, תכיני מונולוג ושיר. קרוז/ספלאש

קרוז עצמו, מבלה בימים אלה במונקו שם הוא מצלם את הסרט החמישי בסדרת "משימה בלתי אפשרית". לינדזי שוהה בלונדון, שם היא מופיעה על במת התיאטרון. על פי עדי ראייה, השניים נצפו באירוע כאשר הם משוחחים ו"לא נפרדים אחד מהשנייה במשך שעות".

דובריה של השחקנית בהפרעה כנראה שמחו מכך ששמה של לוהן מוזכר בצמידות לשחקן המצליח - ולא שורבב לעוד פרשייה מביכה. עם זאת, הם נאלצו להכחיש את הדיווחים כשטענו כי "אין בהם שום אמת".

לינדזי לוהן. GettyImages
ברצינות, טום? לינדזי לוהן/GettyImages

במקביל, שמו של קרוז כבר שורבב לצדה של הדוגמנית הנחשקת מירנדה קר (או בשמה המלא, גרושתו של השחקן אורלנדו בלום). בחודשים האחרונים שמה של קר נקשר לשמו של המליונר ג'יימס פקר - אך לפי טענת מגזין אוסטלי השניים סיימו את מערכת היחסים, כך שהיא פנויה עבור מיסטר קרוז.

"עכשיו שג'יימס לא חלק מחייה של קר, טום ומירנדה דיברו מספר פעמים בטלפון ואף נפגשו בדיסקרטיות בלונדון", דיווח חבר של הכוכב למגזין. "השניים הכירו בחודש נובמבר של השנה שעברה, במהלך ארוחת ערב בלונדון. מאז, טום לא מצליח להוציא אותה מהראש שלו". אה-הא.

לוהט!

מירנדה קר מתפשטת ומגלה: "אני נמשכת לנשים"

לכתבה המלאה
מירנדה קר בבגד ים. אינסטגרם, צילום מסך
מתה עלייך טום! מירנדה קר/צילום מסך, אינסטגרם

אם בין השניים אכן יתפתח רומן, זו לא תהיה הפעם הראשונה שקרוז נפל תחת קסמיה של אשה אוסטרלית. הרי אשתו השנייה של קרוז הייתה ניקול קידמן, לה היה נשוי משנת 1990 ועד ל-2001.


וואלה! סלבס מעורבת ברומן עם שני פועלי בניין, אבל לא יכולה להחליט מי מהם יותר לטעמה - השעיר או המיוזע.


רכלו על הרומנטיקה בחייו של טום קרוז גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמין. קייטי הולמס וטום קרוז ביים טובים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully