וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מודה: "לא קל לחיות בישראל"

28.10.2014 / 15:02

השקת קולקציית הבגדים השנייה של עברי לידר וקסטרו, גרמה למקומית הכי הוליוודית - גל גדות - לפטפט על יוקר המחייה בישראל. וגם: גלית גוטמן חושבת על חתונה נוספת? וואלה! סלבס לא זזה

צילום: גילי דנון, עריכה: מאיה בן ניסן

שעון החורף והעובדה שנעשה קריר בשעות הערב, לא עצרו את שלל חבריו הנוצצים של עברי לידר מלהגיע אמש (ב') לאירוע השקת הקולקציה המשותפת השנייה שלו עם רשת האופנה קסטרו. הפעם, הבגדים בהשראת עולם הספורט הלהיבו את חבריו של המוזיקאי, שהסביר בהתרגשות ש"זה לא המקצוע שלי לכן אני מרגיש שאני חי חלום כזה, פעם בשנה".

"עברי מוצלח בכל דבר שהוא עושה", הלהיב רני רהב, דובר החברה, שבילה בבביתן האמנות הלנה רובינשטיין שבתל אביב, לצד לירז דרור, גלית גוטמן, שלומי שבן, אביעד קיסוס, מיקי בוגנים וגל אוחובסקי, שטען על עברי כי מדובר ב"בגדים שנראים נורא שלו והוא יכול ללבוש את כולם. המכנסיים הצמודים זה לא אני, אבל עברי יותר רזה ממני ויכול ללבוש יותר צמוד ממני", סיפר בצחוק.


עוד סיפורים נוצצים:
הלו, שומעים? הקמפיין החדש של יעל בר זוהר
פנים אמיתיות: רנה זלווגר מתועדת בלי איפור
ישראל אטיאס מזיע באימון ריצה לוהט!

עברי לידר, גל גדות. אלירן אביטל,
וונדר מן & וונדר וומן. עברי לידר עם גל גדות/אלירן אביטל

אבל אם לידר יכול, למה שהפרזנטורית הישראלית הכי מצליחה כיום בהוליווד, גל גדות, לא תעצב קולקציית ביגוד משלה עבור הנשים של קסטרו? "היו על זה הרבה דיבורים. נראה, הזמן יגיד", היא מספרת בחיוך. גוטמן, לעומתה, מודה שהיא "נורא נהנית לקנות בגדים, זה בטוח, אבל אני לא בטוחה איך זה להיות בצד השני", בעוד שהמגישה ירדן הראל אומרת ש"לא חשבתי על זה עד עכשיו. אם כבר הצעת, יש לי הרבה רעיונות!".

אם במחירי הבגדים עסקינן, אין ספק שהנושא הבוער של השבועות האחרונים הוא יוקר המחייה ומחאת המילקי שהסעירה את הישראלים - שדנו בירידה מהארץ לטובת מחייה באירופה, או כל מקום אחר שבו מעדן חלב עולה פחות. "יש כאלה שעושים את זה וחוזרים, יש כאלה שלא, אני האחרונה שאשפוט אותם", מספרת גוטמן.

גל גדות, עומר דרור, לירז דרור. אלירן אביטל,
שלושה בקמפיין אחד. לירז דרור, גדות ועומר דרור/אלירן אביטל

גם גדות, שמבלה את התקופה האחרונה בארצות הברית, שם היא מצלמת את תפקידה כ"וונדר וומן" בהוליווד, מספרת שלדעתה "לא קל לחיות במדינה, לא קל במיוחד כי אנשים כל כך נותנים, עושים צבא ומשלמים מיסים. זה לא פייר", טענה. "אני נורא נהנית מהקטע שאני יכולה לטייל בעולם ולהיות פה חודשיים ושם חודש ופה חצי שנה, אבל קשה לי עם הקונספט של לחשוב על לרדת מהארץ".

בחזרה לגברת גלית גוטמן, איתה וואלה! סלבס החטטנית היתה חייבת לברר דבר אחד נוסף - גם חתונות הן עסק יקר, אך אחרי כמה חודשי זוגיות צמודים עם החבר האהוב יגאל אהובי, מה דעתה על עוד אירוע שכזה? "למה את שואלת אותי על חתונה...", תהתה הדוגמנית, "עשיתי את זה לפני 17 שנים, משהו כזה, זה עלה המון כסף. אני לא מתכננת את החתונה הבאה, ממש לא". אוקיי.


וואלה! סלבס לא לבשה בגד חדש מאז שגורשה בבושת פנים מבוטיק מזל בפסז' אלנבי, אחרי שביקשה הנחה על מכנס שעלה 9.99 ש"ח.

רכלו על יוקר המחייה של גל גדות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully