וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, שומעים? הקמפיין החדש של יעל בר זוהר

וואלה! סלבס

28.10.2014 / 0:00

בלי הרבה רעש וצלצולים, ללא שיחות ממתינות או שיבושים בתקשורת, יעל בר זוהר תפציע בקרוב בהפסקת הפרסומות - על המסך שלכם. לצדה, יופיע שותף מפתיע ומשעשע. וואלה! סלבס מרכזיה

יעל בר זוהר. ניר פקין, אלירן אביטל,
נערת הטלפון. יעל בר זוהר/ניר פקין, אלירן אביטל

מאז שרצה על חוף הים בביקיני מינימלי כנערה או בילתה לצד גברברים שווים בתור אישה עסיסית - במסגרת כמה מהפרסומות הכי מדוברות שנרשמו בדפי ההיסטוריה של הטלוויזיה הישראלית - יעל בר זוהר לא כיכבה בקמפיין שהלהיב את הקהל במהלך הפסקת הפרסומות. כעת, המצב עשוי להשתנות כיוון שאחת השחקניות המוכרות בארץ זוכה להשתתף בקמפיין חדש, משעשע ותקשורתי במיוחד.


עוד סיפורים נוצצים:
בלונדיניות נהנות יותר: יעל בר זוהר וסנדרה רינגלר מבלות
מי הכוכב שחגג עם החברים יום הולדת - והסתתר?
תעלול! הכוכבת שחשפה את הישבן בתחפושת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלו, שומעת? בר זוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר זוהר הבלונדינית, שמשתתפת בימים אלה גם בריאליטי בישול על המסך הקטן, נבחרה לאחרונה להופיע בפרסומת חדשה לחברת התקשורת הלאומית בזק - שצולמה בימים האחרונים בכיכובה של האושיה הזוהרת. נכון, בקרוב מאוד, החיוך המפורסם שלה יפציע בין פרסומת לחברת אופנה כזו לעוד פרומו מתיש לתכנית אחרת.

אבל הגברת לא תעשה זאת לבד - את מסורת הגבר הנחשק שמופיע לצדה במהלך התשדיר, ימשיך כוכב מצחיק מאוד. ליאור מילר, איתן אורבך ואפילו בעלה האוהב גיא זוארץ - אאוט. הפעם לצדה של מיס בר זוהר, מככב בפרסומת הפרזנטור הוותיק של חברת התקשורת, האיש ושפופרת הטלפון, גידי גוב. שילוב מנצח? הפתרון יופיע על המסך הקטן.


וואלה! סלבס תשתתף אף היא בפרסומת, בתור שיחת גובינא.


רכלו על השילוב של יעל וגידי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully