וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "בוורלי הילס 90210" אושפזה עם חשד לאבולה

שירות וואלה! סלבס

21.10.2014 / 10:13

האם דונה מרטין בסכנת חיים? כוכבת הדרמה המיתולוגית על צעירי בוורלי הילס, טורי ספלינג, הובהלה לבית החולים עם תסמינים של מחלת האבולה. הוליווד בפאניקה. וואלה! סלבס מגיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תתקרבי לילדים! טורי ספלינג והצאצאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל תגלו לברנדה וקלי - אבל ייתכן שחברתן הטובה דונה מרטין, הלא היא השחקנית ההוליוודית טורי ספלינג, נדבקה במחלה שמסכנת את חייה. כוכבת הדרמה המיתולוגית "בוורלי הילס 90210", שבשנים האחרונות מפורסמת יותר בזכות הניתוחים הפלסטיים/ שערוריית הבגידה של בעלה/ תכניות ריאליטי טראש בהשתתפותה, אושפזה בסוף השבוע האחרון בבית החולים עם תסמיני מחלת האבולה, זו שמסעירה את העולם ומעוררת חשש מהתפרצותה של מגפה עולמית קטלנית. הו, הלחץ!


עוד סיפורי סלבס:
טורי ספלינג מודה: ”צילמתי קלטת סקס”
לידיעת עדי: מי הגבר שנישק את בר רפאלי?
עמית פרקש מציגה את החבר החדש והמיוחס

טורי ספלינג. Michael Buckner, GettyImages
רק בריאות, דונה מרטין. ספלינג בימים בריאים/GettyImages, Michael Buckner

על פי הדיווחים בארצות הברית, ספלינג בת ה-41 נאלצה לבטל סיבוב הופעות בתקשורת לקידום העונה החדשה של הריאליטי הפרטי שלה, כיוון שחשה ברע. מאוחר יותר, השחקנית הגיעה לבית החולים "סידרס סיני" שבלוס אנג'לס, עם חום גבוה, קשיי נשימה ושיעול כבד.

הסימנים, שמיד עוררו את חשדם של הצוות הרפואי במקום, גרמו לכך שהעבירו אותה לתנאי בידוד בידוד באופן מידי, שם טופלה כאשר הצוות הרפואי לובש חליפות מגן. עם זאת, אחרי בדיקת מומחים עלה כי ככל הנראה מדובר בדלקת חריפה בסינוסים, שעוררה את הסימנים המלחיצים אצל מיס ספלינג. נשימה לרווחה.

בתו של המפיק ההוליוודי המנוח ארון ספלינג, כבר אושפזה במפתיע בחודש אפריל האחרון, עם מיגרנה חריפה. כמו בעבר, גם הפעם בעלה (הבוגדני) ואבי ארבעת ילדיה, דין מקדרמוט, הגיע לתמוך בה כשהיא מאושפזת ושהה שעות ארוכות לצד מיטתה. מעניין מה פאפא וולש היה אומר על זה.


וואלה! סלבס העריצה את דונה מרטין בעבר. בעיקר כי היא סיימה את התיכון, לעומתה.


רכלו על האשפוז של טורי ספלינג בפייסבוק

מתיחת פנים

איך השתנה המראה של טורי ספלינג?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully