וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נינט טייב עושה סולחה עם צלם פפראצי

וואלה! סלבס

3.10.2014 / 3:10

המאמי במיל' והרוקסטאר בהווה מתחזקת יחסי אהבה-שנאה עם צלמי הפפראצי? לכבוד יום הסליחות, וואלה! סלבס החליטה לרכוש זר פרחים ולפייס בין נינט טייב לצלמים. צפו וגלו איך זה נגמר

צילום: דוד קורן. סטילס: ניר פקין, ברק פכטר, ראובן שניידר, אור גפן, יח"צנים. עריכה: מאיה בן ניסן

אם יש מישהי שזכתה לפגוש השנה את צלמי הפפראצי מקרוב, כלומר, על בסיס יומי, כלומר, דיברה אל עדשת המצלמה יותר פעמים מאשר עם אמא שלה בחודשים האחרונים - היא המאמי שהפכה לגברת רוקנ'רול המקומית, נינט טייב.

בסדר, כשהשנה החולפת נפתחת בפרידה קורעת הלב מיהודה לוי, המשיכה כרווקה לרגע רק כדי למצוא את הגבר של חייה - שנחשף בוואלה! סלבס - יוסי מזרחי, אי אפשר להאשים את הצלמים שרק רצו לפרגן למדורי הרכילות בעוד רגע של נינט, או שניים, או עשרה.

השיא, הגיע בתחילת הקיץ האחרון, כשכולם הבינו מה נינט עשתה - הסכימה להינשא לבויפרנד הצעיר שלה, אחרי כמה חודשי זוגיות. אם חשבתם שבעלי העדשות הסתערו אחרי שנשלפה הטבעת, אז ההילולה היתה גדולה יותר כשכולם גילו שנינט בהריון ראשון. פלא שכולם אבל כולם רצו עוד פריים של נינה, שמצידה צעקה על הבמה בזמן הופעה משהו על האיבר האינטימי של אמא של הצלמים?

נינט טייב. אמיר מאירי,
סורי? נינט טייב/אמיר מאירי

אז רגע אחרי חגיגות החתונה, כולל מסיבת הרווקות, החינינה והחתונינט, וואלה! סלבס החליטה שכדי לפתוח את השנה החדשה בטוב - היא מוכנה לסולחה עם נינה ושלחה את הצלם האמיץ ניר פקין, יחד עם זר פרחים, לבקש יפה סליחה ולהפריח נשיקות באוויר.

אחרי שחיכה וחיכה, ואז חיכה שוב, בהמתנה שנמשכה ימים ארוכים לפחות כמו הזקן של יוסי, נינט סוף סוף יצאה מפתח הבית היישר לזר הפרחים שהגיע יחד עם הפפראצי, במשלוח מיוחד של וואלה! סלבס. ואז זה קרה... בערך.


אז סולחה? כי אצל וואלה! סלבס עושים ידיעות נוצצות באהבה, או לא עושים בכלל. פחחח, ממש.


רכלו על הסולחה של נינט טייב והצלם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully