וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של סיון קליין מתחתן עם הנכדה של תשובה

וואלה! סלבס

15.9.2014 / 17:12

לאקס המיתולוגי של מגישת הטלוויזיה, לקחו בדיוק ארבעה חודשים בשביל להבין שהנכדה של יצחק תשובה היא האישה של חייו. לכן, גלעד קינן כרע ברך והציע לה נישואים. וואלה! סלבס מעושרת

גלעד קינן. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב. גלעד קינן ושחר אלרואי/צילום מסך, אינסטגרם

לידיעת הגולשת סיון קליין: נראה שהאקס המיתולוגי שלך, גלעד קינן, ממש רצה ללבוש חליפת חתן, אחרת איך תסבירי את העובדה שאחרי ארבעה חודשי זוגיות בלבד - הוא כבר הציע נישואים לבת הזוג הענוגה שלו - שחר אלרואי.

מי אמר שכסף לא נמשך לכסף? שם המשפחה אלרואי אמנם לא נשמע מוכר, אבל בירור קל באילן היוחסין שלה, מגלה שהיא לא אחרת מאשר נכדתו של הטייקון והמיליונר, יצחק תשובה. אז החתונה תערך במלון הפלאזה, כן?


רוצים עוד רכילות?
יונית לוי משחקת עם הבייבי
הבילוי הסוער של בר רפאלי ועדי עזרא
יהודה לוי והחבר'ה משתוללים במסיבת יום הולדת

סיון קליין, גלעד קינן. ניר פקין
שומעת? הוא כבר לא רווק. סיון קליין וקינן/ניר פקין

בזמן שסיון המשיכה גם היא הלאה, כפי שקראתם כאן לראשונה, מקורבים לקינן ואלרואי מספרים כי האהבה בינו ובין אלרואי גדולה וכי גלעד לא רצה לחכות יותר מדי זמן. "הוא אמר לנו שאם יודעים שזו הבחורה הנכונה, אז למה לחכות?", סיפרו מקורבים לוואלה! סלבס.

קינן, בנו של מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, הגיע למדורי הרכילות בזכות מערכת היחסים הנוצצת שניהל עם קליין. השניים, שהיו אמורים להתחתן בקיץ האחרון, ביטלו את האירוסים מספר חודשים לפני האיוונט, כפי שקראתם בוואלה! סלבס. מאז, הודבקו לצעיר המבוקש מערכות יחסים מפוקפקות עם אור גרוסמן והשחקנית מירב פלדמן. כעת כאמור, הוא מתחתן עם יורשת העצר לבית משפחת תשובה.

וואלה! סלבס הציעה נישואים לנכד של שימי מהפיצוציה, אבל הוא עדיין לא חזר אליה.


רכלו על החתונה של גלעד קינן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully