וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: היהודים ישפטו ב"הכוכב הבא"

וואלה! סלבס

14.9.2014 / 17:45

מה יקרה בשולחן השופטים של "הכוכב הבא" בעונה הבאה? כנראה שהרבה רוקנ'רול, בעזרת שילובם של אורית שחף ותום פטרובר מלהקת היהודים בתכנית הכשרונות. וואלה! סלבס קח אותי

היהודים. אביב חופי
ימצאו כוכבים? אורית שחף ותום פטרובר/אביב חופי

נחשו מי יראה כוכבים על המסך בקרוב: הרבה תהיות עלו בקשר לצוות השופטים בעונה הבאה של "הכוכב הבא", תכנית הכשרונות של קשת וטדי הפקות - שצפויה לעלות בחודשים הקרובים לסיבוב שני על המסך בערוץ 2. למרות שהרכב צוות השיפוט עוד לא נקבע, וואלה! סלבס כבר יכולה לגלות על צמד שככל הנראה, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, יבחר את המתמודדים - כוכבי להקת היהודים, אורית שחף ותום פטרובר.


עוד סיפורים נוצצים:
OMG: הראל סקעת ישפוט ב”הכוכב הבא”?
אחרי השערוריות: אסי עזר מתנצל בפומבי
המפורסמים בילו בהופעה של ליידי גאגא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה בפעם הקודמת ב"הכוכב הבא". צוות השופטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוזיקאים הקשוחים שעומדים בפרונט של להקת הרוק הוותיקה, אמורים להוות קול מיוחד בשולחן השופטים - שבעונה הקודמת כלל את ריטה, רני רהב ואייל גולן, שהוחלף מאוחר יותר בזמר מוקי. נכון שלא מדובר בליהוק קלאסי לתכנית לגילוי כשרונות חדשים, אך גם המוזיקאי ערן מיטלמן - שמשמש כקלידן של הלהקה המחוספסת - לקח חלק מרכזי בגלגול הקודם של התכנית, "כוכב נולד".

לפני כחודש, הלהקה הוציאה שיר חדש מתוך אלבום שבדרך. אם להוסיף לכך את שעות העבודה הרבות שצפויות להם על הסט של "הכוכב הבא", מדובר בתקופה מרגשת בהחלט עבור הרוקסטארז, שאחד השירים המוכרים ביותר שלהם, "קח אותי", הפך למזוהה גם עם הזוכה המפורסמת ביותר שיצאה משלל התכניות לגילוי הכוכבים, הלא היא נינט טייב.

מקשת המשדרת את התכנית נמסר בתגובה: "תודה על ההתעניינות. נעדכן בזמן המתאים".


וואלה! סלבס מוכנה להגיע לאודישנים רק כדי שהיהודים יצרחו עליה.

רכלו על היהודים כשופטי ריאליטי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully